Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
Jag säger om och om igen att det inte är demokratibestämmelserna som begränsar utbudet om det inte är antidemokratiska, rasistiska och diskriminerande program du vill ha.
Ta det som illvilja, ta det som antagonism eller vad du vill om det gör det lättare för dig att anklaga de som inte håller med dig för att vara antidemokratiska.
Annars kan du förståss läsa vad SVT skriver om sitt sändningstillstånd och se om du hittar någonting i det som du kan använda för att beklaga dig över det programinnehåll du saknar. Fundera också på vilka andra programinnehåll som andra kan tänkas sakna och vilket programinnehåll du menar att andra inte saknar utan får ett överflöde av...
Kanske är det så att du kommer fram till att du och andra oavsett de är radikalkonservativt, fascister, kommunister eller religiösa sektmedlemmar eller inget av ovanstående saknar just sitt innehåll eller så kommer du fram till att just de konservativa är förfördelade och att alla andra vänstervridna liberala kulturmarxister är de enda som får sina känslor smekta medhårs av PS? Berätta gärna vad du tror om detta.
Och här kanske du hittar något att hänga upp klagosången om programinnehåll på. Som sagt, argument som bygger demokratibestämmelserna är lika döda som när du försökte argumentera för att nazism inte var en högerextrem ideologi.. det gav du ju upp efter att ha sparkat och skrikit i många sidor trots att du mycket väl visste att du hade fel redan från början. Det är dags att komma dit med det här om demokratibestämmelserna nu också.
b2b.svt.se/program/produktion/publiceringsregler.html
Det är mycket som du vill att jag ska läsa och förkovra mig i men du kan ju själv börja med läsa och förstå en annans utgångspunkt i en diskurs.