Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.
Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.
Det är nu du som gör, jag pratar om ett intellekt om att förstå vad man läser, analysera och förstå vad det handlar om i sin helhet.
Detta är inget man msåte var utbildad för, men det hjälper helt klart om du har.
Dock en extremt intressant detalj, du vet inget om mitt intellekt.
Och kan lugnt säga dig din fantasi delar ingen i min omgivning eller de jag möter.
Dock har jag förmågan att inte gå på en av de mest banala och lätt identifierade "argumentationen" och populism.
Och denna populism går dessa intellektuellt svaga på alldeles för ofta, sen bryr de sig inte alls utan
bara vänder sig till sin sektledare och helt utan reflektion sväljer allt och kan ändra sig en dag till en annan och de bara följer efter fast än det säger emot varandra.
Sånt beteende tyder på noll intellekt.
Men vad detta har med SVT/SR och att det är mer än denna statsvetare som kommer till tals.
Komiskt nog är detta klustert väldigt rädd för kunskap, och det är lite udda för jag trodde kunskap var en bra sak, dock inte där.
Du glömde av att berätta om vad jag inbillar mig.
Jag vet redan jag är lååång över medel på intellekt, och genom folk berättar det om och om igen och i olika sammanhang.
Och blivit anklagad för extremt hög slutledningsförmåga, den var udda faktiskt och den läkaren tyckte ändå illa om mig då hon valde att ljuga om diagnoser som inte existerade och att jag överbevisa läkaren(av fakta) och tvingade VC att ändra anteckningarna i journalen.
Men vad detta har med statsvetare och är svårt och veta, då den statsvetaren är inte den enda som man har pratat med.
Jag får känslan av att man kompartmentaliserar ned saker och ting i bitar, och sen sätter ihop så det passar ens fantasi.
Vi ska vara sjukt stolta över SVT/SR och att vi har en media som så sällan missar i sin helhetsrapportering, men problemet är att då börjar en del prata om annat och säga kolla SVT/SR.
Och det funkar inte om man är opartisk och börja prata om annat.
Har aldrig hävdat en IQ, är detta ditt intellektuella bidrag, ingen saklighet?
Även är det en forcerad diskussion, och har inget med mig som person och göra.
Men jag förstår det är syftet dock.
Även så betyder inte intellektuell = IQ, så rätt udda du säger den i munnen på mig med en menlös meme.
Har aldrig hävdat en IQ, är detta ditt intellektuella bidrag, ingen saklighet?
Även är det en forcerad diskussion, och har inget med mig som person och göra.
Men jag förstår det är syftet dock.
Även så betyder inte intellektuell = IQ, så rätt udda du säger den i munnen på mig med en menlös meme.
Lägger du orden i munnen på mig, så är det bara du som säger.
Ja, detta är om SVT/SR, och en enskild statsvetare som är S, som inte massor mer uttalar sig ur sin expertis.
Det komiska med statsvetaren, det är att man attackera inte det han säger, utan hans person i ett annat uppdrag.
Sånt är alltid talande, ALLTID.
Du glömde av att berätta om vad jag inbillar mig.
Jag vet redan jag är lååång över medel på intellekt, och genom folk berättar det om och om igen och i olika sammanhang.
Och blivit anklagad för extremt hög slutledningsförmåga, den var udda faktiskt och den läkaren tyckte ändå illa om mig då hon valde att ljuga om diagnoser som inte existerade och att jag överbevisa läkaren(av fakta) och tvingade VC att ändra anteckningarna i journalen.
Men vad detta har med statsvetare och är svårt och veta, då den statsvetaren är inte den enda som man har pratat med.
Jag får känslan av att man kompartmentaliserar ned saker och ting i bitar, och sen sätter ihop så det passar ens fantasi.
Vi ska vara sjukt stolta över SVT/SR och att vi har en media som så sällan missar i sin helhetsrapportering, men problemet är att då börjar en del prata om annat och säga kolla SVT/SR.
Och det funkar inte om man är opartisk och börja prata om annat.
Älskar när någon hoppar runt på näckros blad som du.
Är ointresserad hur agera, det är bara saklighet som berättar nått.
Och det berättar att man har kompartmentaliserat statsvetaren och genom glömma av resten.
Älskar när någon hoppar runt på näckros blad som du.
Är ointresserad hur agera, det är bara saklighet som berättar nått.
Och det berättar att man har kompartmentaliserat statsvetaren och genom glömma av resten.
Sakligt är att prata om denna statsvetare och varför man ser det som opartiskt, och när vi ALLA vet om att mer än denna statsvetare har fått frågor.
Så ska detta vara kontentan att du vet att detta exempel inte ändrar nått om den opartiskhet SVT/SR har?
Du vet den där sakligheten.