FDFMGA skrev 2016-02-15 22:18:33 följande:
Det är inte möjligt för mig att avgöra vad som passerat ett sverigedemokratiskt intellekt och kommit ut som nedanstående citat.
Det är bättre att du ger konkreta exempel så kan jag säkert förklara vad du missförstått den här gången. Tror att det kan vara ungefär samma som när du ansåg att ett bevis på att SVT är partiska är att de intervjuade rikspolischefen :)
Du skriver exempelvis att det anses rasistiskt att påpeka att alla inte är läkare. Det är ju mycket konkret. Det räcker säkert med att du länkar till tråden så kan jag hjälpa dig att förstå.
Var inte blyg nu. Jag anser att alla har ett ansvar att försöka integrera sverigedemokrater med den svenska språkkulturen
lagge2 skrev 2016-02-15 21:15:21 följande:
En del här på forumet anser att i stort sett alla källor den senaste tiden har blivit rasistiska (förmodligen även SVT). Det är rasistiskt att påpeka att alla inte är läkare, det är rasism att diskutera sexövergrepp, knivattacker och mord.
Du får som sagt läsa bakåt i trådarna om du är intresserad.
Vad gäller rikspolischefen så var det ett konstaterande att det var ett bedrövligt framträdande han gjorde i TV....att det var SVT´s fel är väl att ta i, men visst hade SVT lyft fram den modige poliskonstapeln Anders Karlsson så hade det ju inte varit fel !
Jag nöjer mig med att konstatera att 95 % av svenskarna tycker politiken varit naiv (återigen är källan aftonbladet i en omröstning av 15000 personer)
Så jag tror att du har lite mer att bevisa än mig =)
Jag är för en sund invandringspolitik och den har ju även nuförtiden M.
Du gissar ju partisymparti på mig, så då gissar jag V på dig.
Känns som du har lite jobbigt att få med dig östeuropa på att ta emot några av alla våra hundratusentals "nya män"....går trögt med omfördelningen.