Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
Vad som nämns är att de ska vara "opartiska". Det vet alla människor att de inte är.
Det är bara det att eftersom SR/SVT:s lutning, är vänsterliberal, så är de som har den lutningen nöjda, och låtsas att inte märka den.
Objektiv och opartiskt är rätt liknande, vet inte vad du vill med semantiska lekar, undrar då inget ändrar sig i det jag skrev.
Du pratar som du har en politiska agenda över att vara saklig med fakta, forskning med en röd tråd för uppnå konsensus.
Jag har lärt mig på senare år att fakta och forskning är nått vänster, och istället ska vi inträda i en värld av konspirationer istället.
Jag är ledsen, förslagen om vad som är objektivt eller inte, opartiskt eller inte, det är ingen som bevisas.
Och varför bevisas det inte, jo, det är satans enkelt, men väljer att glömma bort saker och bara tar med det som stödjer ens tes.
Sen när vi som lyfter blicken och försöker ta reda på hur saker och ting fungerar, så inser man hur satans objektiva de är på SVT/SR.
Ja, jag vet att ni ser fri press som ett hot mot agendan, men det gör inte SVT/SR opartiska för det.
Det komiska är att styrelsen är ett tvärsnitt av politiken och ingen har överhand.
Jag vet varför ni hatar SVT/SR så, och det är för den objektiva granskningen.
Kanske om inte SD hade haft så många kriminella , nazister och rasister som SD sen blivit tvingade att kasta ut, så kanske ni inte varit så upprörda nu.
Men så blir det när man är sprunget ur ett nazistparti.