pyssel skrev 2021-07-27 17:45:13 följande:
Ord på rad där du inte påvisar "nått". Visst är det intressant att du som är så ointresserad av publicistiska frågeställningar, ändå är så diskussionsivrig. "Det bidde en tumme" av väldigt yviga gester, varje gång du försöker.
Återkom gärna när du vill diskutera sakligt. Jag väntar. Ännu har inte "nått" sakligt nått forumet från dig.
Jag tänker inte påvisa något som inte existerar och som att inte SVT/SR skulle var opartiska i den Text-TV nyhetsnotisen.
Men föralldel du kan gärna förklara hur det ska gå till och påvisa något som inte existerar.
Och vi alla har gjort slutsatsen att du inte kommer påvisa att det inte varit opartiskt.
Detta är mycket intressant och notera.
Och när du påvisat denna att SVT/SR inte skulle varit opartiska, ja, det är först då vi kan diskutera sakligt något.
För nu existerar NOLL saklighet av dig, och vi står här med en nyhetsartikel på Text.TV som är opartisk pga ingen klarar av att påvisa annat.
Som du förstår, min saklighet leder oss till samma punkt var gång och att det är din brist av saklighet som gör att vi inte ens kommer förbi påståendet.
Som brukligt med dig och dina "diskussioner".