Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.
Frågan är alltså om du uppfattar public service som opartiska. Opartisk är att man inte tar ställning för eller emot en vissa sida eller ett visst politiskt parti.
Mm, det stämmer. Tutingen som skapar ett nytt nick om dagen brukar försöka ge dig tröst och sympati. Men det kan man ju knappast lasta dig för
Lyssnade du på Beatrice Aurore. Harriet Löwenhjelm skrev den för mer än 100 år sedan - hon dog 1918, endast 31 år gammal i tuberkulos.
Det fantastiska är att jag aldrig någonsin stött på en bättre sammanfattning av ditt sökande efter innehåll från någon skribent här på FL. Och hon gjorde alltså den långt, längt innan du ens var född.
Jag ska se om jag hittar den i textform - men då får man ju inte med Youtubes fina och symboliskt viktiga väderkvarn.
Jepp, den fanns. Jag lånar hennes eminenta sammanfattning av din diskurs-kurs. Hur är det idag - år du KD:are, centerpartist, piratpartisk, anarkist eller har du upptäckt något annat i drömboken i folioformat och dess väderkvarn
Bra där. Solidaritet och stöttning behövs alltid.
i synnerhet efersom du skriver att du fått din smurf raderad i din nya sidfot.
Skulle någon till äventyrs anmäla så kommer du nog att bli en legend bland de nyauktoritära på FL och kunna fjädra dig i ära och berömmelse
Nej, jag skulle ju möjligen önska att du kunde variera dig mer.
Men att påstå att jag återupptäcker är att ta i - jag är rätt selektiv i min läsning
En yrkesskada, tvingas plöja igenom mycket skit på jobbet utan att riskera att missa eventuella guldkorn. Jag tror inte att jag missat några guldkorn här på FL:s samhällsavdelning - men du ska ha tack för de tillfällen till skratt du gett och ger.
Och lycka till med sökandet efter den rätta dis-kursen
[...]
I går debatterade man och det framkom att skattebetalarna kommer lägga 54 miljarder kronor på public service under de kommande åren.
[...]
Ärligt talat, så har jag inget emot att diskutera med folk som är här för att diskutera - det händer ju stundtals att du håller den linjen.
Men måste man kokettera med att man fått sin sidfot raderad av en smurf - då kan jag bara känna löje och medlidande.
Herregud, jag får en hel del inlägg borttagna och skulle någon roa sig med att anmäla dina inlägg och mina från de sensate dagarna fick vi väl plocka fram kulramen för att räkna dem om vi hade den läggningen.
Men jag bryr mig inte och kommer heller aldrig att ha ett sådant behov av att kokettera att jag skulle klaga offentligt.