pyssel skrev 2021-11-19 18:01:05 följande:
Du har fått din beskärda del av pärlor under åren och även repetition på det. Nu ägnar jag mig åt att avfärda dina dumheter och poängtera din faktaresistens. Din inlärningsresistens är jag helt osugen på att bryna mig mer på. Ju mer du skriver desto värre blir det för dig, Viola.
Jag väntar fortfarande på att du ska påvisa nått som inte skulle vara opartiskt av SVT/SR.
Och upp tills nu är svaret NOLL exempel på där något inte skulle vara opartiskt av SVT/SR.
Kan aldrig bliv värre med diskussioner med dig, då du aldrig deltar om ämnet som diskuteras.
Viola.
KN75 skrev 2021-11-19 18:12:37 följande:
Du uttrycker dig mycket hånfullt om omröstningen i tråden och då hånar du FL och forumet.
Men ditt hånfulla sätt kan ändå inte dölja resultatet i trådens omröstning:
Nej 79%
Fakta är att resultatet visar att 79% uppfattar INTE public service som opartiska.
Har du ens läst trådstarten och sett resultatet?
Jag hjälper dig förstå ett viktigt ord i trådstarten:
Synonymer till uppfatta
höra, lyckas höra, uppfånga, urskilja, förnimma, lägga märke till, notera, registrera; förstå, fatta, begripa, inse
anse vara, tolka, bedöma
Användarnas bidrag
snappa upp, förmärka
Vad betyder uppfatta?
höra;
förstå, begripa;
tolka, bedöma
Jag kan sätta mig och göra en undersökning här i soffan, och få vilket resultat jag vill.
Dock är inte din "undersökning" statistiskt säkerställd, men såklart sånt vet du inte vad det är ens.
Dock vet alla att den undersökningen du tar upp är icke trovärdig pga avsaknad av statistisktssäkerställnde.
Vilket du också vet, men din agenda hoppas att någon går på detta, men ingen går på nått sånt som har nått intellekt.
LasseBD skrev 2021-11-19 18:25:04 följande:
Jag anser att klyban INTE är opartisk.
Synd bara att du glömde av att påvisa detta också, men kanske nästas inlägg kommer du ihåg och ta med detta.
Eller?
SVT/SR är opartisk och det bevisar tråden och varje gång flashy skriver nått.
LasseBD skrev 2021-11-19 22:02:51 följande:
Bra.
Stäng tråden! Eller just det. Det finns ju inga moderatorer här.
Dockhar vi dragit slutsatsen att förslagen på vad som inte skulle varit opartiskt, så har vi noll och inga anmälningar heller, vilket är väldigt talande.
nattuw skrev 2021-11-20 07:15:51 följande:
Det finns ingen naturlag som styr balansen mellan partisk och opartisk media så varför skulle ett partiskt SVT/SR kräva att det måste finnas ett opartiskt alternativ?
Bra inga exempel kommer, för det berättar en enda sak.
Jag vet inte varför man är så rädd för opartiskt media som SVT/SR.
Eller jo jag vet, det är för den opartiska granskningen av politiken som stör dom, de vill föra sina agendor utan att bli störda av verkligheten.
Och det är då faan inte helgmålsbön eller andra skitprogram, utan en enda sak är det som extremhögern är rädd för, och det är att man synar deras affärer.
Det mest komiska är att den politiska granskningen har tagit mer i andra partier än de högrextrema som SD, och ändå är de så satans rädda att i en kommun fick man inte ens sitta läsa diarieföringen fast det är en offentlig handling.