Anser du att public service (SVT, SR, UR) är opartiska?
Du har berättat länge nu att du är livrädd för andras människors sexualitet och att även de har rättigheter.
Härligt att se dig kravla efter lögner.
Du har berättat länge nu att du är livrädd för andras människors sexualitet och att även de har rättigheter.
Nu gör han det igen för övrigt - likställer Pride med rättigheter för sexuella minoriteter.
Likväl ser vederbörande inte problemet med att i samma veva vara exkluderande.
Lyteskomik.
Alltid intressant med andra människors besatthet över nått de inte ens har med att göra.
Men vist arbetar RFSL för rättigheter för alla sexualiteter och inte bara hetro.
Och det är sjukt intressant att se dessa attacker mot detta, och sen låtsas om att inte vara rädd för dom.
Är jag är alltid sjukt fascinerad över de som tror sig äga rätten över andra människors sexualitet och läggning och på nått de har inte nått med att göra, hur uppstår en sådan svår hybris?
Vad mer tydligt är det på andra sexualiteter, en del är så galet rädda att de inte gör annat och pratar om andra sexualiteter som besatta.
Har aldrig förstått den hybrisen att man tror sig äga andra människors sexualitet och läggning.
För mig är det helt ointressant.
Ändå har vi trådarna fulla med som pratar om hemska RFSL som står upp för människors rättighet.
Det är direkt sorgligt att en del lägger så mycket tid, på något de aldrig någonsin kommer ha med att göra.
De som politiserar dom, det är ju dessa som är helt fixerade vid sexualiteten.
Faktiskt ingen som jag någonsin som är emot dessa, som inte samtidigt drar in politik i våra kön.
Men självfallet måste politik sköta så även deras rättigheter stöds, men det är då att politisera?
Det är denna svåra fixering på något folk inte har med att göra, där det riktiga problemet finns.
Snacka om att attackera substanslöst och extrem kompartmentalisering med en sak som gått fel.
Och det är mycket talande att man inte kommer med råd att lösa eventuella problem, utan bara ropar politik.
Känns som en klar projicering inser jag och vem som gör det till politik.
Men svansen av de som är livrädda för andra människors sexualitet som inte är som deras egen, den berättar nått.
Dock inget du någonsin vill kännas vid.
Personligen äcklas jag av andras konstiga sex, men jag har ingen hybris och inbillar mig att jag har nått med det och göra ens det allra minsta.
Personligen äcklas jag av andras konstiga sex, men jag har ingen hybris och inbillar mig att jag har nått med det och göra ens det allra minsta.