första försöket RMC
Håller verkligen alla tummar! Väntan måste vara olidlig! Kommer du tjuvtesta eller du har disciplin nog att vänta?
Håller verkligen alla tummar! Väntan måste vara olidlig! Kommer du tjuvtesta eller du har disciplin nog att vänta?
Känner också igen mig i ovan. Har flera kollegor på jobbet dom varit gravida i omgångar och även vänner. Jättejobbigt att se hur lätt det är för en del. Det känns som att alla utom jag kan bli gravida. Men jag hoppas på att mitt lilla ägg blir en fullträff denna gång.
Ja jag hoppas verkligen på att det fungerar denna gång? Du börjar närma dig testdag nu va? Hur mår du?
Orkade inte vänta till fredag så jag testade i morse. Det var positivt! Har haft lite ömmande bröst och metallsmak i munnen bitvis sista dagarna men vågade inte riktigt lita på det. Chockerade min stackars man när han klev upp. Han visste inte att jag bestämt mig för att testa idag.
Hej på er. Glädjen blev tyvärr kortvarig. Fick ett tidigt missfall för några dagar sedan. Mitt under vår semester med en massa vänner dessutom. Fick sätta mig i bilen och köra hem, kunde inte vara i närheten av folk. Börjar kännas lite bättre nu och vi vet iallafall att vi kan få ett positivt resultat. Nästa gång hopppas jag att det går hela vägen.
Ja så var det ju! Ja det kommer säkert gå lika bra för dig! Däremot har jag lite ont i magen idag och även lite igår. Typ som mensvärk. Känns knäppt
Aha? När kom den då? Dessutom är magen riktigt bullig men det kan ju vara att tarmar är konstiga le nåt. Men tack för att du berättar om dina erfarenheter. Är ju precis det man behöver! Dånkan jag tänka att det KAN vara lite positivt ändå. Eller så är jag kanske bara förstoppad lr nåt ;)
Niia, tror inte att det är några problem. Personligen så har jag hållit mig helt nykter, men mina kollegor på jobbet och mina närmre vänner vet att vi håller på med behandling så jag har inte behövt förklara ngt. I övrigt har det varit ganska lätt att komma undan med att inte dricka.
Joo: bra jobbat. Håller också på att försöka gå ner det jag gick upp av hormonerna. Känns skönt att få träna igen. Har beslutat att vi väntar med nästa behandling till efter semestrarna så runt aug/ sep blir det dags igen.
Hej tjejer, dyker in i tråden igen efter lite uppehåll i somras. Kände att jag behövde en paus efter mitt MF. Mensen började lite lätt idag så jag har tfn tid i em med rmc. Hoppas få börja spruta på sö/mån, med menopur denna gång.