första försöket RMC
Galet va orgalutranen svider efter, illröd och har även börjat klia som attan efter ca 10 min. Tror jag får nån allergisk reaktion av den /:
Galet va orgalutranen svider efter, illröd och har även börjat klia som attan efter ca 10 min. Tror jag får nån allergisk reaktion av den /:
Hej tjejer!! Jag var på mitt andra vul idag (sprutdag 9). Ska öka upp till 225 ie nu ikväll..ta ovitrelle imorgon och äggplock torsdag. Om allt går bra är de återföring på påskafton :D
Update! Blev inget jättebra resultat tyvärr efter äggplocket imorse. Vi fick ut 4 mogna ägg, hade runt 10 ägg som inte va tillräckligt mogna. Troligen för min pco och att jag är svårstimulerad. Kommer öka dosen nästa ggn. Så mina små kämpar ska nu jobba hårt under natten så får vi se om det blir någon bedruktning och återföring. Får ett tillbaka om det är bra kvalitet och 2 om det är mindre bra. I övrigt gick äggplocket över förväntan, för mig gjorde de inte ont alls, kändes knappt!! Jag va uppe och gick 5 min efter och vi fick åka hem redan 30 min efter genomgången av progresteronpiller. Har fortfarande inga känningar alls. Vill bara ge lite hopp till er andra som kanske nojjar över äp! Hoppas de går framåt för er andra!!
Jovisst men lite snopen blir man /: min vänstra äggstock hade 10 äggblåsor men alla för små för att kunna plockas. Högra va lite bättre..tack!! Hur många av dina ägg befruktade? Fick du nån till frysen av dem? Lycka till med sprutningen nu!!
Härligt o höra att ni fått så måns till frysen!!:) hur lång tid tror de de tar innan dina äggstockar är normala igen? Suck vi va på rmc idag...3 av fyra hade befruktats men alla 3 hade bara utvecklat 3 celler. Fick tillbaka 2 men känns som de är kört /: ush :(
Oh ok va bra!!jag håller tummarna att du ska få en liten återinförd snart!! Jo det finns en chans men tipp ägg ska vara 4 celliga, därför ja fick båda annars hade ja bara fått ett. Jag hade Elizabeth Nedstrand på återinföringen, mycket bra och trevlig!! Haha ush lutinus en dreglar haha. Varje morgon vaknar jag i en halv pöl när jag ska föra in morgondosen..Under dagen känns de som man kissar på sig lite då o då när de rinner ut. Men trosskydd funkar bra..o byta trosor annars ofta :P lite smådragningar över äggstockarna speciellt efter att ja kissat. Är nog lutinus en annars inga biverkningar.
Hej, liten uppdatering från mig. Är inne på sprutdag 5 och ska börja med orgalutran idag ( usch). Ska dessutom vara bortrest under helgen, så jag måste packa sprutor mm och smita undan ett tag på kvällarna. Och sen på vägen hem på söndag får vi stanna till i Linköping så jag kan lämna ett blodprov.
Ja hur går det? Dags för VUL snart? Gick det bra i helgen?
Oo hoppas att de växer på precis lagom mycket! Åh förstår att det känns tufft. Har också undvikit det hittills. Har även jag en jättebra chef som absolut skulle stötta mig men vill ändå försöka klara detta utan i berätta. Du kan inte hitta någon annan ursäkt?
Måste säga att jag nästan saknar biverkningarna av sprutorna. Denna omgång känner jag nästan inget alls vilket gör mig lite nervös. Tror däremot min man uppskattar att jag inte har så mycket humörsvängningar denna gång. Hoppas att min kropp svarat på den ökade dosen. Får se imorgon