BF februari 2016
Vi väntar vårt andra barn i februari 2016 och jag tycker det vore spännande att komma i kontakt med andra som väntar barn då.
Vi väntar vårt andra barn i februari 2016 och jag tycker det vore spännande att komma i kontakt med andra som väntar barn då.
Hej!
Väntar 3:e och har bf 16 feb men kommer börja gå på koller fr.o.m. V 38 för ev igångsättning:)
Zezzan: finns det nån speciell anledning till varför det ev. Blir igångsättning? Skulle vara intressant att höra :)
Jag väntar första barnet och är beräknad till den 6/2
Jag väntar mitt första barn som är beräknad att komma den 9/2 :)
Är gravid i v 34 och bf 7/2, tredje barnet.. Är oxå lite nyfiken på varför igångsättning i v 38?
Zezzan: finns det nån speciell anledning till varför det ev. Blir igångsättning? Skulle vara intressant att höra :)
För att mina 2 tidigare gått så galet fort. Så för att minska min ångest över att eventuellt få bebis hemma, och Gud förbjude när jag skulle vara själv hemma med de andra 2, så ska de hålla mig under uppsikt för att sätta igång när kroppen är redo för det:)
Jaha, men då förstår jag. Nä usch vad läskigt om man inte hinner in. Mina pojkar kom båda i v. 37. Värkarna kom utan förvarning eller tidigare känningar. Första kom 4 timmar från första verken och andra kom två timmar efter första värken. Men nu var det 11 år sen sist så jag vet inte vad som väntar.
Har bf 9/2 och det är andra barnet. Börjar kännas som att det närmar sig nu! Är ni klara med förberedelser och så? Jag jobbar ända till 31/1 och har knappt börjat. Med första tror jag att allt var klart i v 30...