BF februari 2016
Vi väntar vårt andra barn i februari 2016 och jag tycker det vore spännande att komma i kontakt med andra som väntar barn då.
Vi väntar vårt andra barn i februari 2016 och jag tycker det vore spännande att komma i kontakt med andra som väntar barn då.
Vi har BF den 19 februari, men har ett kejsarsnitt planerat till ca den 12 februari. Vi bor i Stockholm, var bor ni?
Vi ska föda på Sös. Vi var där när vi fick vårt första barn och var jättenöjda, dessutom ligger det nära vilket känns som ett extra stort plus nu när vår tvååring kommer vara hemma. Förhoppningsvis kan han hälsa på oss och så blir det snabbt och smidigt för min sambo att hälsa på honom hemma. Jag är mer oroad över hur tvååringen ska må, tycka och känna för att få ett småsyskon än för den kommande lillebrorn.
Vi har planerat kejsarsnitt till ca den 12/2 och behöver köpa en syskonvagn. Plötsligt nu efter nyår så känns det som att det är väldigt snart och att det börjar bli bråttom på riktigt!
Vi har en smal hiss och måste därför ha en vagn där ena barnet sitter framför det andra. Vi har hört att Phil &Teds gör bra sådana vagnar, är det någon annan som har erfarenhet eller tips om sådana vagnar?