BF februari 2016
Jag väntar mitt första barn som är beräknad att komma den 9/2 :)
Jag väntar mitt första barn som är beräknad att komma den 9/2 :)
Har bf 9/2 och det är andra barnet. Börjar kännas som att det närmar sig nu! Är ni klara med förberedelser och så? Jag jobbar ända till 31/1 och har knappt börjat. Med första tror jag att allt var klart i v 30...
Jag undrar lite om era bebisar fixerat sig än? Jag går in i v 36 om ett par dagar och bebisen ligger envist på tvären. Antar att bm ska titta på det på besöket i övermorgon, men är det någon som vet om det är sent?
Hej
Vi väntar vårt första barn, en son med BF 10/2. Nu är jag i v. 34+5 och det börjar bli lite nervöst nu ???? Vår lilla pojke vände sig tidigt (v. 29) har legat så sedan dess och sparkar mycket på mina revben hehe.
Som tur var verkar bebisen nu ligga med huvudet nedåt, ruckbart än så länge dock. Skönt att slippa vändning osv. Däremot pekar mitt sf-mått mot sky har hoppat upp till en ny kurva två gånger på raken!
Hon sa typ ingenting, jag frågade men hon viftade liksom bort det som helt normalt. Sen kunde jag förstås inte låta bli att googla och undrar lite för alla andra verkar ha fått ultraljud... Jag hade ju tre mätningar på samma kurva och sen en där jag hoppat en hel kurva och nu en halv till... Jag borde väl ringa och fråga.
Jobbigt med blodtrycket! Hoppas det sjunker lite igen. Mitt har stigit rejält också, men det var så lågt från början att de verkar tycka att det inte spelar någon roll, har gått från 65/90 till 80/110. Vad var ditt från början?
Hur går det för alla? Jag börjar verkligen ledsna nu... Har 19 dagar till bf, och just nu känns det som ett absolut max (fast jag vet att den kommer när den kommer...). Har ju mått bra hittills, men nu är det tungt. Kan ju bli bättre när jag äntligen slutar jobba och får vila lite mer i och för sig.
När slutar alla jobba? Jag har BF 11/2 och har inte bestämt mig än. Börjar känna mig väldigt trött och sliten men inte så att jag vill sitta hemma hela dagarna, kanske gå ner lite i tid bara. Har kontorsjobb så det är ju inte så slitigt för kroppen :)