BF februari 2016
Vi väntar vårt andra barn i februari 2016 och jag tycker det vore spännande att komma i kontakt med andra som väntar barn då.
När är du beräknad? Vilken del av Sverige bor du i?
Vi väntar vårt andra barn i februari 2016 och jag tycker det vore spännande att komma i kontakt med andra som väntar barn då.
Zezzan: finns det nån speciell anledning till varför det ev. Blir igångsättning? Skulle vara intressant att höra :)
För att mina 2 tidigare gått så galet fort. Så för att minska min ångest över att eventuellt få bebis hemma, och Gud förbjude när jag skulle vara själv hemma med de andra 2, så ska de hålla mig under uppsikt för att sätta igång när kroppen är redo för det:)
Har bf 9/2 och det är andra barnet. Börjar kännas som att det närmar sig nu! Är ni klara med förberedelser och så? Jag jobbar ända till 31/1 och har knappt börjat. Med första tror jag att allt var klart i v 30...
Vi har BF den 19 februari, men har ett kejsarsnitt planerat till ca den 12 februari. Vi bor i Stockholm, var bor ni?
Bor oxå i Stockholm (Nacka:) Har fått mina andra på Sös och planerar att komma dit även denna gång:)
Jag har personligen varit mkt nöjd med Sös, men har vänner som haft mindre lätta förlossningar som inte alls varit lika nöjda. Första barnet fick jag på södra BB och vill gärna dit denna gången med om det är möjligt. Hur var Huddinge?
[quote=76161449][quote-nick]Pyltet skrev 2015-12-27 22:21:43 följande:[/quote-nick]Huddinge har jag inte testat ännu, men snart så :)
Sorry då fattade jag fel???? Men kan de verkligen skicka hem er när de vet att det gått fort tidigare? Men förstår att du är nervös över det eller att inte få plats. Vore ju mardrömmen!