Intenu67 skrev 2020-01-25 19:29:38 följande:
Ajdå! Trodde att du hade vaknat till lite vilket du verkar vilja göra sken av här.
Men tydligen så tillhör du fortfarande fallangen som har varit naiva, vi.såg det inte komma och Sverige har aldrig varit tryggare.
Tur att vi vanliga iaf kan inse att även de partier vi har rösta på har samma problem som ni.
Har man IQ över 80 så vet man att det inte är otur eller några tillfälligheter att det ser ut som det gör i Sverige 2020.
Jaja för mig är det helt obegripligt att man kan titta sig i spegeln och samtidigt låta kvinnor barn och framför allt invandrar vara otroligt utsatts bara för att man ska få behålla sin lön
Tja, jag har utgått från att tutingen som spammat internet och FL i minst 10 år aldrig har haft någon lön. Det är ju iofs en gissning men så gott som allt hen skrivit tyder ju på att hen har vissa likheter med Faster Fantasia, du vet hon som reser i fanatsin.
Åtskilliga av de mest frenetiskt viftande SD-svansarna skulle må bra av att få komma ut i samhället och möta folk och på så sätt verklighetsanpassas.
Det blir ju så mycket tok om man bara sitter på kammaren och delar länkar och annat med andra svansar samtidigt som man kanske ropar på mamma att man vill ha en Risifrutti till.
Min favorit är när hen framträdde som SD-tjejen som lyckats få sin pappa, den blivande nobelpristagaren, att rösta på SD.
Pappan skulle få nobelpris i tåg. Inte utan att man kan tänka sig att tutingen har ett leksakståg med tillhörande räls på kammaren.
Tut, tut.
För övrigt. Om du tänker efter ordentligt så finns det inget parti som borde vara mer angelägna att komma tillrätta med illegala sprängningar och skjutningar än S. Lyckas man inte få till en kraftig minskning är sossarna rökta efetr nästa val. Lyckas man däremot så kan man åter få ett balanserat fokus på invandring, att det finns negativa och positiva effekter med invandring, men att de positiva överväger.
Tänk bara på alla lågavlönade och slitsamma jobb som få om ens någon etnisk svensk skulle kunna tänka sig annat än möjligen som sommarjobb. Jag var nyligen och hälsade på en äldre släkting, först på sjukhuset och när han var medicinskt färdigbehandlad på ett kommunalt korttidsboende. Vad tror du de som jobbade där hade för ursprung?