Räck upp handen om du ska rösta på SD nästa val!
Så det är polisen som har livlig fantasi eller, och mig.verket som ska flytta familjen?
Så det är polisen som har livlig fantasi eller, och mig.verket som ska flytta familjen?
Jojo, vi säger väl det.
Nu ska jag ut och rasta mina vandrande pinnar.
So long!
Fast du måste visa källa på att den är påhittad. Jag tror polisen i Kramfors är utomordentligt kompetenta och skulle nog inte låta tidningen skriva om det ifall det inte var sant. Du du menar på fullaste allvar att man inte ska kunna använda polisen som källa längre? Vad får man använda då?
Nu är du ute på väldigt farliga vatten... Anklagar du journalisten för att ljuga?
Överdriven av vem?
[quote=76067422][quote-nick]Lucky76 skrev 2015-12-01 16:14:06 följande:[/quote-nick]Så personalen på boendet, polisen och journalisten överdriver? Och det vet du för att...? Jag är så trött på människor som du som tror att de har veto på sanningen precis hela tiden utan att presentera bevis.[/
Jag har absolut inget veto, och jag har förklarat vad jag menar.
Förklarat vad du menar? Nej, det har du inte. Jag vill veta hur du vet att historien är överdriven av polisen i Kramfors, journalisten samt personalen på boendet? Jag vill veta det för jag kommer att skicka ett mail till samtliga och länka till denna tråd. Jag kan för mitt liv inte tro att det är lagligt att sitta och gömma sig bakom ett anonymt nick och anklaga polis, migrationsverket, en journalist och stödpersonal på ett asylboende för falsk angivelse och att sprida lögner. Jag vill att du står för det du skriver.
Nej väldigt on topic (två ord).
Du sitter ständigt på Familjeliv och försvarar din förvridna och konspiratoriska världsbild. Nu går du dessutom så långt att du anklagar en kvinna som utsatts för ett allvarligt döds- och våldtäktshot på ett asylboende för att ljuga för i din värld gör inte asylsökare sådana saker.
Istället för att erkänna att sådant förekommer så förminskar du en utsatt kvinna och försöker släta över hennes upplevelser.Så då kan man ju undra om du själv var en av våldtäktsmännen på det där boendet? Egentligen spelar det ingen roll, du är en förövare i alla fall eftersom du är en av dem som står och tittar på och låter det hända för att rädda ditt eget fega ego och vägra inse att din rosaskimrande vänsterbubbla i själva verket är ganska brun och illaluktande.
Emma Bouvin på DN är ingen tillförlitlig källa. Hennes enda jobb är att göra politisk "damage control" där hon i det här fallet ska försöka undergräva förtroendet för den utsatta kvinnan, för polisen och för den konkurrerande tidningen.
Till sin hjälp tar hon ett "vittne" på asylboendet, som mycket väl kan vara en av de misstänkta gärningsmännen, samt Bert Karlssons Jokarjo AB som tjänar miljarder på att parasitera på den svenska välfärdssektorn.
Bouvin är vänsterextrem, precis som du, och ungefär lika tillförlitlig som Mats Dagerlind på Avpixlat.
Personangrepp?? Hot?? Visa var jag gjort mig skyldig till det.
Jag säger inte att jag vet vad som hänt men du sitter och anklagar polisen och en journalist för att ljuga, det är jävligt illa. Det är också väldigt illa att direkt tro en man som bor på boendet direkt, utan att ifrågasätta, istället för kvinnan som utsatts. Om det aldrig hände, varför ringde personalen polisen?
Detta du håller på med skrämmer mig mer än någonting annat i Sverige idag. Att vänstermänniskor går så långt i sin strävan att man med alla medel försöker misskreditera människor som råkar ut för saker bara för att gärningsmannen råkar vara invandrare. "Nehej! Det har ALDRIG hänt, det är bara SD:sympatisörer som försöker sprida hat och rädsla. Du bara hittar på." Kul att få höra det när man våldtagits. Senast idag dömdes personer vid ett asylboende för en dubbelvåldtäkt. Men jag antar att det också är hitte-på? Någon rabiat SD-anhängare som fått för sig att röra om lite i grytan.
Jag hoppas ni i alla fall är konsekventa och resonerar på samma sätt när en kvinna utsätts av svenska män.