Räck upp handen om du ska rösta på SD nästa val!
No way, jag vill inte åsiktsregistrera muslimer eller internera snusande gravida
No way, jag vill inte åsiktsregistrera muslimer eller internera snusande gravida
Nu börjar det verkligen gå åt skogen, eu vill öppna dörren för islam och betala dom pengar för det.
Ska vi se, hur många partier är emot eu överlag och skit som trycks i halsen på oss av eu, en enda.
Nu börjar det verkligen gå åt skogen, eu vill öppna dörren för islam och betala dom pengar för det.
Ska vi se, hur många partier är emot eu överlag och skit som trycks i halsen på oss av eu, en enda.
Vad det en kostar så är det engångssumma, i motsatsen till att behöva bygga upp ett nytt muslimsk Stockholm med infrastruktur och allt som behövs för att fortsätta betala för dom i flera decennier.
Det är en bra investering i motsatsen till vad våra flummiga krokodiltår politiker sysslar med nu när dom förstör allt Sverige var och stod för.
Nolla! Att stänga gränser är ingen engångssumma! Det ska ses till att ingen oönskad slipper in också. Det är en permanentering det handlar om.
Du har i alla fall rätt i en sak, i svetsarns diktatur spelar folket ingen roll, i demokrati däremot så är det folket som för talan.
Vi ser vad för idioter det är som styr landet rakt mot isberget nu när politiker uttalar sig klart att jag citerar frigolit här "jag skiter i opinionsmätningar"
Så du föredrar total samhälskollaps framför "sd" och du påstår du inte är korkad?
Haha, något har Jimmie iallafall lyckats med med tanke på senaste SCB-resultatet.
Eller är det lika oseriöst som Yougov?
sverigesradio.se/sida/artikel.aspx&artikel=6315314
Hos vissa andra partier svider det detso mer.
Och SD skulle bilda en diktatur på vilket sätt hade du tänkt?
Att säga att omvärlden inte behöver Sverige i en tid när hundratusentals människor är på flykt varav många av dem söker sig hit känns ganska underligt.
Med tanke på dom fjuttiga procent MP har jämfört med all den makt dom tilldelats så vette tusan om det är så mycket till demokrati nu heller.
Källa på det?