Inlägg från: Jennymariaa |Visa alla inlägg
  • Jennymariaa

Planerar barn - Unga föräldrar

jennalu00 skrev 2016-04-16 10:11:55 följande:

Åh va kul! Var med i september gruppen på facebook men fick tyvärr missfall. 

Är nu gravid igen med bf 15/12. Kommer nog dock bli bakflyttad ca en vecka då vi undvek dagarna då ägglossning skulle ha skett för att undvika decemberbarn.. Nu blir vi förmodligen beräknade till julafton, haha! (hoppas dock på att den väljer någon annan dag att komma på). Hoppas så att liten vill stanna kvar hos oss den här gången =) 

Åh grattis till er!!! Håller tummarna att bebis vill stanna <3
  • Jennymariaa
    jennalu00 skrev 2016-04-16 16:03:40 följande:
    Tack snälla! <3
    Känns det bra? & vilken vecka är du i? Blev så glad att höra det! :)
  • Jennymariaa
    jennalu00 skrev 2016-04-17 09:32:28 följande:

Har inte riktigt vågat hoppats och är mest rädd, längtar så tills de mest riskfyllda veckorna har passerat. Är mer illamående den här gången så väljer att se det som något positivt =) Enligt sista mens är jag i vecka 5+2, men jag hann bara få en mens efter missfallet så min cykel blev nog lite förändrad eftersom vi undvek dagarna för ägglossning. Så jag tror mer på att jag är i vecka 4+2. 

Vilken vecka är du i nu? Börjat känna sparkar? =) Så kul att höra från dig! 

Åh jag förstår det!! Håller alla tummar & tår att allt går vägen!! <3 jag är i 20 (19+4) när vi var på ultraljudet nu så fick vi tillbaka det första datumet så nu är det 6 sep som gäller igen.

Ja det är en liten huligan där inne haha. Blir nog en liten Louie hihi :)

Hoppas du hänger kvar i tråden så vi får följas åt ändå <3
  • Jennymariaa
    jennalu00 skrev 2016-04-17 09:59:18 följande:

Men oj vad tiden gått fort, du är redan halvvägs ju!! =) Åh va mysigt, glad för er skull! Längtar till man själv får börja känna sparkar.. 

Ja absolut! <3 

Ja det känns rätt galet faktiskt att tiden gått så fort! :) ja förstår det, det ger en liten trygghet & oron släpper lite
  • Jennymariaa
    Miniflicka93 skrev 2016-04-23 15:57:33 följande:

Håller med om att tiden flyger iväg! Är redan i vecka 27 och juli månad närmar sig med stormsteg. Magen växer galet mycket och har börjat få ont i ryggen när jag går för långa rundor med hunden xD

När i juli är det beräknat? :)
  • Jennymariaa
    Miniflicka93 skrev 2016-04-23 22:46:57 följande:
    Är beräknad 29 juli :) när är du beräknad?
    Haha det är inte lätt att ha koll på alla!! ;)
  • Jennymariaa
    Miniflicka93 skrev 2016-04-23 22:46:57 följande:
    Är beräknad 29 juli :) när är du beräknad?
    Har du någon känsla som säger att det kanske blir ett augustibarn??
  • Jennymariaa
    Miniflicka93 skrev 2016-04-24 16:51:13 följande:
    Risken finns ju men hoppas hon vill komma i juli :D gärna någon vecka tidigt har inte mig i mot hahaha xD jobbigt att ha 96 dagar kvar som de e så vill gärna inte lägga på extra dagar ;) men sådan tur har jag nog inte o de e tösen i magen som bestämmer när de är dags haha.
    Nä mardrömmen att gå över tiden ju!! Jag hoppas lilleman vill komma tidigare så han får gärna bli ett augustibarn haha :D
  • Jennymariaa
    Miniflicka93 skrev 2016-04-25 09:10:56 följande:
    Haha vi får hoppas båda våra små vill komma lite tidigare :D
    Hihi jaa!! Börjar tycka det är jobbigt att vänta & att tiden går sååå sakta :(
  • Jennymariaa
    Miniflicka93 skrev 2016-04-27 09:40:53 följande:
    Jaaaa verkligen!! :( tur att vi ska ha sommarbarn/sensommarbarn! Så får vi se till att göra massa i sommar så tiden flyger förbi :D
    Ja sjukt bra med semester innan ju :D tror de hade varit lite ångest om sista tiden varit på vintern. Mörkt & tråkigt!! :p
Svar på tråden Planerar barn - Unga föräldrar