Inlägg från: Jennymariaa |Visa alla inlägg
  • Jennymariaa

Planerar barn - Unga föräldrar

jess06 skrev 2016-09-07 06:14:20 följande:
    Snart har du din bebis <3
    Ja <3 Hur går det för dig?
  • Jennymariaa
    Lilla Luna skrev 2016-09-07 09:31:03 följande:

Igår var jag in på förlossningen efter en tuff dag på jobbet. Bebis mådde bra men tappen var lite kort tyckte de. Så nu ska jag in igen vid nästa "onda" värk för att se så de inte påverkar tappen. 30+6 idag så v.32 imorgon. Lite tidigt för bebis. Inte öppen i alla fall så de tror h*n stannar några veckor till. Skönt! Men idag och resten av veckan är det sjukskrivning och vila som gäller så får vi se hur vi går vidare.

Håller tummarna att bebis vill stanna lite till!! Var rädd om dig! <3
  • Jennymariaa
    Lilla Luna skrev 2016-09-07 13:42:12 följande:
    Tack! Bebis stannar nog men jag får ta det väldigt lugnt. Inte min starka sida. Var rastlös och uttråkad redan kl 8 imorse. Just nu känns det som en evighet kvar till bf.
    Jag förstår exakt hur du känner, det är drygt att inte göra något när man i grund & botten är en människa med många bollar i luften annars! :)
  • Jennymariaa
    jess06 skrev 2016-09-08 07:56:52 följande:
    Är på bf +16 idag. Dom har försökt sätta igång mig men min kropp kommer inte igång vad dom än gör så idag väntas kejsarsnitt.
    Åh :( men det blir iaf slut på lidande idag & så får du träffa din bebis <3
  • Jennymariaa
    Miniflicka93 skrev 2016-09-08 10:36:44 följande:

Hur går de för dig jennymariaa? 

Fortfarande rund & go... Men har ont i svanken & dålig i magen så förhoppningsvis så är det inte lååångt bort!
  • Jennymariaa
    Emmissara skrev 2016-10-10 12:18:41 följande:

åå va tiden går snabbt :) 

Själv är jag gravid igen, hoppas att det går vägen den här gången, tredje gången gillt :D har bf 25 maj

Stort grattis!!! Håller alla tummar & tår att bebis vill stanna <3
  • Jennymariaa
    Lilla Luna skrev 2016-10-11 19:13:31 följande:
    35+5. Förvärkar och sammandragningar. Tryck neråt. Bebis är fixerad och ligger låååångt ner (enligt bm idag). SF-måttet har planat ut så om 2 veckor blir det troligtvis TUL. Jobbar än. Inte så tung men less på att vara gravid nu. :/
    Aw men det är ju skit bra att bebis ligger långt ner! Det gjorde min med hihi. När slutar du jobba? Du måste vara rädd om dig!
  • Jennymariaa
    jennalu00 skrev 2016-10-10 17:08:19 följande:
    Åh så mysigt! Jag går in i vecka 31 i morgon =)
    Jäklar! Tiden går snabbt<3
  • Jennymariaa
    Lilla Luna skrev 2016-10-12 20:11:35 följande:
    Jobbar månaden ut. Bf 9 nov.

Är mer plågsamt att vara hemma. Så länge jag är igång så känner jag typ inga värkar. Men det vore skönt att i alla fall få vila på nätterna. Önskar att det drar igång snart.
    Lycka till när det väl är dags! :)
  • Jennymariaa
    Emmissara skrev 2016-10-12 18:32:27 följande:
    tack :) än går de bra iaf, dock får jag inte behålla någon mat eller dryck, så är inlagd över natten för att få vätska och näring.
    Ush då!! Hoppas du får må lite bättre framöver :)
Svar på tråden Planerar barn - Unga föräldrar