Inlägg från: Jennymariaa |Visa alla inlägg
  • Jennymariaa

Planerar barn - Unga föräldrar

arh skrev 2016-01-27 11:15:07 följande:
    Nja, det är ju mindre än vad min mens brukar vara men ändå rätt mycket, har kollat runt mycket forum osv där en del skriver att de haft mensliknande (mängd och antal dagar) nidblödningar. Men vi får se :/ håller tummarna för er att mensen håller sig borta för er iallafall :) .
    Hur har det gått??
  • Jennymariaa
    arh skrev 2016-01-31 12:48:41 följande:
    Det var mensen som kom.. Hur har det gått för dig?
    Går in i v.10 snart :)
  • Jennymariaa
    Mia95 skrev 2016-02-26 00:44:32 följande:

Äntligen!!

Plussade i söndags, precis gått in i v.6 enligt beräkningen jag gjort! :) 

Grattis!! Själv går man in i 13 på måndag, tiden går snabbt:)
  • Jennymariaa
    arh skrev 2016-02-26 07:50:16 följande:
    Vet inte om jag vågar tro att det är sant, känns som att jag drömmer :/ :)
    Ser ingen bild alls men eftersom resterande säger ett plus så säger jag grattis!! Äntligen <3
  • Jennymariaa
    arh skrev 2016-02-26 09:20:53 följande:
    Dom syns inte på appen tror jag. Tack :) <3
    När blir det beräknat? :)
  • Jennymariaa
    Lilla Luna skrev 2016-03-04 06:53:41 följande:
    Hört att Sthlm och Gbg har gratis. Kostar på andra ställen om man är under 35år. Men då har det varot typ från 500-1500 inte 2500... känns lite väl dyrt. Ville göra KUB mest för att man får ett tidigt UL då. :/
    Sök dig till en privatklinik så behöver du nog inte betala så mycket. Här nere i skåne kostar ett vul tex 300kr & ett ul är väl lite dyrare :)
  • Jennymariaa

Ni väntar barn, inte missfall! Det är inte hälsosamt att vara så orolig.händer det så händer det, inget man kan förhindra. NJUT tjejer istället <3

• Jennymariaa
    arh skrev 2016-03-14 01:02:37 följande:

Wihoo, ännu en ny vecka. Känns skönt att vara över halvägs i farozonen trots att oron finns kvar såklart, men samtidigt kan jag slappna av. Varje dag är en seger och det gäller ju genom hela graviditeten egentligen. Denna veckan har jag mitt första bm besök. Väntat på det här besöket i två veckor nu så dagarna får gå fort. Godnatt. Hoppas era graviditeter går bra och ni som ännu inte plussat så håller jag tummarna för er :)

Det kommer gå snabbt!! <3 är redan i v.15 & bara 30 dagar kvar till rul :D
  • Jennymariaa
    Önskan94 skrev 2016-03-14 13:02:44 följande:
    Spännande! Jag är i v 16 och har 22 dagar kvar till RUL :D
    Åh! Helt galet vad tiden går. Hur mår du nu? :)
  • Jennymariaa
    Önskan94 skrev 2016-03-14 13:50:58 följande:
    Ja det är galet! Men ibland känns det som att det går väldigt långsamt haha.. Jo nu börjar jag må bra igen! Nu är jag bara trött haha :) längtar tills jag känner mini sparka! Hur mår du själv?:).
    Ja det är det man väntar på nu! Är så nyfiken på hur det känns. Jag kräker fortfarande & mår illa på morgonen. Hållt på i 10 veckor nu. Helt sjukt att det aldrig slutar! :p
Svar på tråden Planerar barn - Unga föräldrar