Planerar barn - Unga föräldrar
Hej på er som är kvar här! Nu var det tusen år sedan jag var in här haha.. Idag var jag på rul och vi ska få oss en liten kille. Planerat den 2 November och imorgon går vi in i vecka 20 :)
Hej på er som är kvar här! Nu var det tusen år sedan jag var in här haha.. Idag var jag på rul och vi ska få oss en liten kille. Planerat den 2 November och imorgon går vi in i vecka 20 :)
Hej på er! Jag är 20år (snart 21) och min sambo fyllde nyss 22 och vi har bestämt oss att försöka skaffa barn. Har ägglossning idag enligt clearblues digitala äl test men eftersom jag har så oregelbunden mens är det svårt att veta exakt när Bim är men enligt en app jag har så är det 5 juli :) Kul att följas åt här :)
Jösses vad otålig jag börjar bli nu! 74 dagar till bf och dagarna går sååå sakta! Jag mår oförskämt bra också. Det är en kamp att hålla järnvärdet uppe, trots Niferex. Skolan tig slut i maj så jag går mest hemma och fixar i huset. Vad gör ni andra? :)
Hade idag mitt första samtal med förlossningen... Fick förvärkar igår som pågick i en timme & när jag vaknade imorse så kände jag mig så konstig. Fick order att åka hem från jobbet och vila.
Så här ligger jag nu o känner mig orolig fast hon sa att det inte är någon fara just nu. Kommer dom tillbaka så skulle jag klocka dom & ringa tillbaka. Känner inget nu mer än ryggvärk typ. Haft två sammandragningar sen jag kom hem. Fy vad drygt detta är, man blir helt knäpp i huvudet & tänker för mycket haha. Behövde bara prata av mig lite
Idag går vi in i vecka 21 med lillebror och jag mår oförskämt bra trots lite trötthet och värk i svank och höfter...så skönt! :)
Börjar bli otålig nu, vill att tiden ska gå fortare!
Har börjat handla liite smått men försöker att inte gå bananas...hur gör ni andra? När vill ni ha allt färdigt?
Vad har ni alla för inköpslista? Det är så härligt att se andras när man är så insnöad på sin egen, toppen med lite inspo och så lätt att glömma något ^^
Vecka 15! :D Och jag spyr fortfarande.. Tur man inte visste om det i vecka 7-8 när jag låg i sängen och räknade ner dagarna till vecka 12 när man "ska" börja må bättre, haha! Men vad gör man inte för bebis i magen <3