Anonym (Vad) skrev 2015-11-15 16:09:37 följande:
Är terrorister psykopater?
Det tror jag inte. Psykopati är en väldefinierad psykisk sjukdom. Det är nog som att säga att någon är handikappad för att personen har ont i sin lilltå.
Jag tror snarare att de är mer som folk i allmänt, dvs fega skitar som enbart är "modiga" i grupp. Lättpåverkade, ointelligenta idioter som inte har den hjärnkapacitet, insikt, omvärldskunskap eller analytisk förmåga som krävs för att ifrågasätta sina ledare. De är hjärntvättade och indoktrinerade och har låtit sig vilseledas. De har sett så mycket skit och själva utfört så pass mycket av det att de är helt avtrubbade och några känslor har de inte. När de inte utför våldtäkter, stoppar de svansen mellan benen som de kuvade skitstövlar de är och lyder sin herres minsta vink. Jag jämför de inte med kuvade hundar eftersom stackars kuvade hundar kan kuvas eftersom de är på ett barns nivå intellektuellt. Medan de här är inga småbarn. Däremot blev de väl lockade av skitsnacket om hur många de får sätta på efter döden. Och så tror jag att de tycker om att mörda, tortera, plåga. Ungefär som skinnskallarna som drog runt i skaror på 90-talet. Jag har lagt märke till det nämligen. En viss typ av män ser man nästan aldrig ensamma utan minst tre, helst fler, tillsammans.
Tyvärr är det ovan en sak som väldigt många fega människor som har varit hunsade, mobbade, utan makt, har gemensamt. Så fort de får lite makt ser de till att utnyttja det. I vanliga fall genom att orsaka så pass många problem för dem de har makt över, som möjligt. Det visar sig hos paragrafryttare, dvs byråkrater som fått viss makt, vissa ordningsvakter som inte klarade av att bli / vara polis, statsministrar som växte upp under enkla förhållanden utan möjlighet att påverka, sekreterare och receptionister som beter sig som rabiata vakthundar, o.s.v.