Detta kommer hända i Sverige med snart!!
TS, här är det en artikel angående vad andra länder tycker om Sveriges r(l)övenstyrning. Och den här är en av de som är milda i tonen.
www.nytimes.com/2015/11/14/opinion/swedens-self-inflicted-nightmare.html
Lyssnade också på Karlavagnen idag och programledarkvinnan höll på att driva mig till vansinne. Programmet handlade om folks känslor inför det som hände i Paris. Kärringen som ledde programmet lyckades inflika Breivik minst 4 gånger. Det har hänt flera terrorattentat sedan Breivik. Är hon lika dum som alla andra vänsterfascister? Fattar de inte hur många Breivikar som hade krävts för att ens kunna ställa det där i relation till alla som muslimska grupper har mördat sedan dess? Både i Europa och andra världsdelar? Varför vill vänsterfascisterna alltid ursäkta muslimsk fanatism med att dra upp just Breivik? Och så började någon intelligent historielärare diskutera tempelriddarna i samband med kristendomens erövringar. Hallå, liksom... Dels är det ca 800 år sedan så vad menade han? Att muslimer ligger i mognad där de kristna låg för 800 år sedan??? Eller menade han vad de gjorde under de krigen? Men hallå.... Sist jag kollade var det saracenerna de krigade mot. Och vinnarfrågan: "Vilka var saracenerna?"
Alltså är det bara de som tänker med röven som hörs och syns nuförtiden? De blir nog jävligt förvånade den dagen en självmordsbombare spränger sig där deras barn befinner sig. "Men vi bor ju i Sverige, här händer inget sådant, vi tar ju bara emot flyktingar som vill ha fred ju...." Tja, det där kan de ju trösta sig med den dagen de är tvungna att följa sitt barns kista till graven precis som mer än 120 personers anhöriga tvingas göra i Frankrike.
Jag har i alla fall fått mer än nog.