• Anonym (Kia)

MIn kille vill gärna att jag har sex med andra

Min kille berättade för mig för någon månad sedan om en fantasi som han har: Att jag har sex med andra. Det kom fram att detta inte bara var en fantasi - han skulle gärna vilja att jag hade sex med andra. Han säger att han älskar mig och att han tycker att jag ska få njuta fullt ut med andra män om jag vill det. Jag tänkte först att han var otrogen och att han ville att jag skulle knulla runt för att lätta på sitt dåliga samvete, men han bedyrade att det inte handlade om det. Jag skulle aldrig låta honom ha sex med andra tjejer och det sa han att han är helt ok med. I vilket fall som helst så avslutades diskussionen med att han gav mig ett frikort att ha sex med vilken okänd man som helst när jag vill. Han vill inte att det är någon vi känner som en gemensam vän utan typ någon snubbe på en konferens eller på krogen eller så. Han tyckte t.o.m. att jag kunde lägga in en annons på nätet. En annan viktig grej för honom var att jag måste berätta för honom om jag har haft sex med någon. Han vill gärna veta alla detaljer för att han går igång på det. Han sa att han litar på mitt omdöme och att det är helt upp till mig vad jag vill göra, om jag vill köra med kondom, suga, analsex, två snubbar m.m.

Är det här en vanlig fantasi bland killar? Borde jag vara orolig för att han vänstrar eller nåt eller att det finns en dold agenda här? Nu när det gått några veckor måste jag motvilligt erkänna att jag börjat fundera lite på att låta hans (och nu i viss mån min) fantasi förverkligas. Eller finns det en risk att han blir svartsjuk när fantasin blir verklighet och att vi skapar en irreparabel spricka i vårt förhållande? Fast ibland tänker jag att jag har världens bästa kille som inte gör anspråk på att äga mig, som går igång på att jag har ett hett sexliv och som bara vill mitt bästa.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-08 22:03
    Jag kanske ska lägga till att vi varit tillsammans i 10 år, är 35 år och har 2 barn. Vi har aldrig haft någon större kris i förhållandet.

• Svar på tråden MIn kille vill gärna att jag har sex med andra
  • Asirna
    Anonym (AA) skrev 2015-11-14 13:09:24 följande:
    Ha ha ha, denna Linda har helt rätt!
    "Herrn i uniform" är en av de äckligare och mer sjuka personerna som skriver regelbundet på FL.

Man ska inte argumentera för mycket med dessa perversa avarter. De sitter mest i sina sexsekter och bekräftar deras sjuka världsbild.
    Detta inlägg visar bara vilken liten människa du är.

Jag håller inte med honom i hans syn i relationer, men inte attackerar jag honom för det.
    Han lever sitt liv som han vill och det som gör honom lycklig.

Lev ditt liv istället för att rätta andra om hur de ska leva. Lägg din energi på det som gör dig lycklig istället för att skapa dålig energi.

Vi känner inte ens honom, det enda vi vet är lite om hans relations sex liv, resten av honom känner vi inte, han är säker en jätte trevligt, goo och stark (mentalt) man.
  • Hama3

Jag tycker Du skall prova att göra det eftersom Ni ju båda är lite tända på idén.
    Då kommer det nog att gå bra Annars tror jag det kommer at vara en tanke som ligger och gnager.

• Pussan
    Anonym (Kia) skrev 2015-11-12 01:37:59 följande:
    Hmmm...kanske mindfucka honom genom att lura honom att jag faktiskt har legat med någon - och berätta massa nasty detaljer för honom - och låta honom tro det i nån dag. Är han få fortfarande med på noterna, och kanske t.o.m. besviken när jag förklarar att jag bara ville testa honom, så borde det ju vara lugnt. Ingen dum plan faktiskt!
    Ja det kan bli bra. Eller en annan variant som steg ett; berätta om någon som du är lite kåt på och kanske kan få ihop det med på firmafesten....eller föreningsfesten eller vad du nu kan gå på. Och hur du tänker att du kan få till det, ¨vi kan dansa och jag kan trycka till lite med underlivet.....¨ eller nåt....

Sen måste du berätta för oss om det blir något av det här!
  • MrEson

Jag har varit med som extra man åt par ett flertal gånger och har alltid blivit imponerad över den otroligt starka och djupa kärlek de haft till varandra.
    Nyckeln till ett fungerande kärleksliv är en totalt öppen kommunikation, det vet nog alla som har eller har haft någon form av nära relation.
    Av egen erfarenhet är det oerhört vanligt att man inte vågar berätta om sina sexfantasier för sin partner. Just sexlivet brukar vara en mycket vanlig orsak till att folk är otrogna och att förhållanden spricker med krossade hjärtan och sårade känslor som följd. Jag har själv upplevt det och spenderat mycken tid på att försöka finna en fungerande och hållbar lösning för att man ska kunna leva tillsammans och få ett bra förhållande. Det enda jag kommit fram till är att hålla sinnena öppna, våga tänka och leva utanför de "normala" gränserna och ta vara på tiden vi har.
    Om nu din man verkligen är sugen på att låta dig ha sex med andra män, prova! Men var lite vaksam när du väljer de män du vill ligga med. Från par jag träffat har jag hört flertalet berättelser om män som försökt ta över deras relation och om män som varit ute efter att skapa problem i efterhand. Ni skulle kunna göra allt till en spännande lek där även din man deltar aktivt genom att annonsera på tex BC och där inleda konversationer med lämpliga män. När det sedan är dags att ta steget till verkliga lekar, börja med att kanske gå och fika eller ta en öl med en utvald man och möjligen hångla eller smekas lite för att sedan berätta detaljerat för din egen man. Låt det sjunka in ett tag och prata mycket om det, gärna när ni har sex så att leken förknippas med ert eget sexliv och med närheten i er relation. Att du har andra män är trots allt en katalysator i ert eget sexliv, där både du och din man blir kåta av det, så det är viktigt att ni själva har sex medan ni samtidigt fantiserar öppet.
    Jag är övertygad om att ni kommer bli mycket positivt överraskade av effekten era nya lekar kommer ha på ert förhållande.
    Lycka till!

• Maisoui
    Anonym (Kia) skrev 2015-11-13 18:25:28 följande:
    Har din man återkommit till att han tycker att du ska göra det? Har du hållit kontakten med killen?
    Har pratat med mannen i telefon nu. Han verkar öppen för att pröva! Känner dock att vi måste prata en hel del mer om det innan något kan hända. Väldigt spänd på vad vi kommer att komma fram till
    Du ska inte tro på allt du tänker
  • Jonzonto

Jag är också av den inställningen att om mitt förhållande med min tjej funkar (nu är jag just nu singel) och man litar på varandra så skulle jag absolut inte se några problem med det.

Tror jag skulle känna mig väldigt tänd på tanken att min tjej njöt å blev tillfredsställd så länge det är något som båda vill. Då tror jag det skulle bara göra vår relation och vårt sexliv starkare.

• Anonym (Bull)

Har varit extra man några gånger (bull). Min erfarenhet är att de par som söker sig till detta verkligen har en djup och innerlig relation till varandra. Som bull ska man ALDRIG försöka slå in en känslomässig kil mellan de två. Avsikten får aldrig vara att trasa sönder ett förhållande. 

• Anonym (Bull)
    Maisoui skrev 2015-11-16 22:35:10 följande:
    Har pratat med mannen i telefon nu. Han verkar öppen för att pröva! Känner dock att vi måste prata en hel del mer om det innan något kan hända. Väldigt spänd på vad vi kommer att komma fram till
    Spännande. Berätta hur det går.
  • Anonym (Kia)
    Maisoui skrev 2015-11-16 22:35:10 följande:
    Hmm...då sitter vi lite i samma båt. Jag tror jag ska börja med en vit lögn för min kille om att jag hånglat+runkat av någon för att kolla av hans reaktion Glad 
  • Anonym (Bull)
    Anonym (Kia) skrev 2015-11-19 18:33:05 följande:
    Hmm...då sitter vi lite i samma båt. Jag tror jag ska börja med en vit lögn för min kille om att jag hånglat+runkat av någon för att kolla av hans reaktion Glad 
    Tror inte det är rätt sätt. Det är ju som att komma och berätta att man har varit nästintill otrogen. Det här ligger på ett annat plan. Det är något ni ska komma fram till tillsammans att ni vill göra (om ni nu vill det).  
Svar på tråden MIn kille vill gärna att jag har sex med andra