• Pussan

MIn kille vill gärna att jag har sex med andra

Anonym (Kia) skrev 2015-11-12 01:37:59 följande:
    Hmmm...kanske mindfucka honom genom att lura honom att jag faktiskt har legat med någon - och berätta massa nasty detaljer för honom - och låta honom tro det i nån dag. Är han få fortfarande med på noterna, och kanske t.o.m. besviken när jag förklarar att jag bara ville testa honom, så borde det ju vara lugnt. Ingen dum plan faktiskt!
    Ja det kan bli bra. Eller en annan variant som steg ett; berätta om någon som du är lite kåt på och kanske kan få ihop det med på firmafesten....eller föreningsfesten eller vad du nu kan gå på. Och hur du tänker att du kan få till det, ¨vi kan dansa och jag kan trycka till lite med underlivet.....¨ eller nåt....

Sen måste du berätta för oss om det blir något av det här!
  • Pussan
    Anonym (Anabola) skrev 2015-11-23 13:04:55 följande:
    Helt stört, du borde fan söka hjälp.
    Ingen riktig man skulle vilja att frun horar sig sådär.

Tror snarare att du är lite tänd på andra män och vill kladda lite på dem.
    Blir för jävla aggressiv av sådana som dig.
    Ööööhh.......dina inlägg e fan en strid ström av homofantasier ......fan....öööööhhhh.....tänker du på annat än andra jävla killar...?...fan...kladda på dem i duschen....bodybuildare ööööööhh.......coolt......
  • Pussan
    Anabolakillen4 skrev 2015-11-24 11:06:56 följande:
    Hur känns det när den extra killen trycker på dig?

Hur tror du det kommer kännas när jag får tag på dig och plockar med dig till gymmet så att de stora, elaka grabbarna kan förgripa sig på dig och senare daska vett i dig?
    Finns det bara bögar på ditt gym eller är någon hetero?
Svar på tråden MIn kille vill gärna att jag har sex med andra