• Anonym (Kia)

MIn kille vill gärna att jag har sex med andra

Min kille berättade för mig för någon månad sedan om en fantasi som han har: Att jag har sex med andra. Det kom fram att detta inte bara var en fantasi - han skulle gärna vilja att jag hade sex med andra. Han säger att han älskar mig och att han tycker att jag ska få njuta fullt ut med andra män om jag vill det. Jag tänkte först att han var otrogen och att han ville att jag skulle knulla runt för att lätta på sitt dåliga samvete, men han bedyrade att det inte handlade om det. Jag skulle aldrig låta honom ha sex med andra tjejer och det sa han att han är helt ok med. I vilket fall som helst så avslutades diskussionen med att han gav mig ett frikort att ha sex med vilken okänd man som helst när jag vill. Han vill inte att det är någon vi känner som en gemensam vän utan typ någon snubbe på en konferens eller på krogen eller så. Han tyckte t.o.m. att jag kunde lägga in en annons på nätet. En annan viktig grej för honom var att jag måste berätta för honom om jag har haft sex med någon. Han vill gärna veta alla detaljer för att han går igång på det. Han sa att han litar på mitt omdöme och att det är helt upp till mig vad jag vill göra, om jag vill köra med kondom, suga, analsex, två snubbar m.m.

Är det här en vanlig fantasi bland killar? Borde jag vara orolig för att han vänstrar eller nåt eller att det finns en dold agenda här? Nu när det gått några veckor måste jag motvilligt erkänna att jag börjat fundera lite på att låta hans (och nu i viss mån min) fantasi förverkligas. Eller finns det en risk att han blir svartsjuk när fantasin blir verklighet och att vi skapar en irreparabel spricka i vårt förhållande? Fast ibland tänker jag att jag har världens bästa kille som inte gör anspråk på att äga mig, som går igång på att jag har ett hett sexliv och som bara vill mitt bästa.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-11-08 22:03
    Jag kanske ska lägga till att vi varit tillsammans i 10 år, är 35 år och har 2 barn. Vi har aldrig haft någon större kris i förhållandet.

• Svar på tråden MIn kille vill gärna att jag har sex med andra
  • Anonym (Bull)
    skånekille skrev 2015-11-29 09:33:13 följande:

TS, Hur har det gått, vi är alla nyfikna Skrattande

Det har nog gått bra ... hoppas det i alla fall.
  • Peter53432

Bumpar den här då även jag är en av dom som vill se min sambo knulla andra män!

Drömmer om det varje dag men det känns så svårt att berätta för henne :( Hon har reagerat starkt förut när jag tagit upp lite snuskigare grejjor...

Hur har det gått för dig Kia? Tänker du genomföra det? Blir du kåtare och kåtare ju mer du tänker på det?

• Anonym (Bull)
    Peter53432 skrev 2015-12-03 19:36:43 följande:

Drömmer om det varje dag men det känns så svårt att berätta för henne :( Hon har reagerat starkt förut när jag tagit upp lite snuskigare grejjor...

Hur har det gått för dig Kia? Tänker du genomföra det? Blir du kåtare och kåtare ju mer du tänker på det?

Ja, det där måste ni vara helt eniga om innan ni prövar.
  • Asirna

En fråga, varför vill du att sin sambo ska vara med andra?
  • Anonym (Kille)
    Asirna skrev 2015-12-07 06:04:16 följande:

En fråga, varför vill du att sin sambo ska vara med andra?

För mig är det att hon får njuta, får ha sex med någon annan, det skulle vara sexigt att se henne njuta med någon annan. Testa något nytt! Jag skulle vilja se lite hur hon nästan skäms över hur skönt hon tycker det är med en annan kille för hon är ju egentligen min tjej. Hur hon kommer av hans kuk och inte kan göra något åt det. Hur han kommer av henne, liksom hur skön är inte min tjej då? Hur han tömmer långt inne i henne hur bra hon är på ge njutning. Att killen inte kan hålla sig utan kommer i henne. Ja, typ så tycker jag.
  • Mandarina1

Uppriktigt sagt Kia.
    Du ska nog känna efter väldigt väl först att det verkligen är något du själv vill. Inget du ska göra "bara" för hans skull. (eller nån annans)
    Gör du det för någon annans skull är det bara risk att du mår dålig efteråt skulle jag säga. Skulle det inte va en bra början att gå på en parklubb, eller att träffa ett annat par för att känna efter vad som känns rätt för er båda? Ett par som ägnar sig åt dig medan din man är passiv kanske skulle vara mindre känsligt tänker jag.

• Anonym (§7)

Kia (TS) och Bull (drivande i tråden) är samma person.

• Anonym (Bull)
    Anonym (§7) skrev 2015-12-07 11:31:27 följande:

Kia (TS) och Bull (drivande i tråden) är samma person.

Där har du fel.
  • Tusselina

I all välmening så har du nog större chans att åtminstone få en del av det hela om du drar ner på att blomma ut det hela till hela porr stereotypen av cuckold om hon reagerat starkt när du tagit upp lite snuskigare grejer given vad du skriver nedan. 
    Glöm inte att det är en framförallt manlig fantasi och få kvinnor som gillar hela den biten. Vet du inte redan med dig att hon dels är dominant och dessutom tänder på att förnedra dig kan du nog glömma vissa delar i det du radar upp. Berättar du genom att ta upp hela det du radar upp är risken stor hon kommer känna sig ganska äcklad och säga tvär-nej. 

Så från en som har en man med den typen av "läggning" och som är dominant men inte tänder på direkt förnedring men trots allt gått med på det grundläggande då jag är polyamorös:

Hoppa helt över allt som involverar slicka upp sperma - det är något som vi numera många år senare kan diskutera som ett ämne men det är en gräns jag inte går över att gå med på, hade han fantiserat om och tagit upp det från början hade det blivit tvärnej på allt av det.
    Förberedelsebiten kan nog de flesta kvinnor som går med på sådant här vara helt ok med. Inte så dumt att bli ompysslad, men kan vara värt att hoppa att nämna från början.
    Eventuellt titta på någon gång i framtiden kan du ta upp ganska tidigt, men hoppa att lägga till de andra delarna i den punkten. 
    "Göra henne din igen" kan nog även ha rena positiva associationer - hoppa biten med hans sperma där dock först. 
    Bara tillåtas slicka henne i baken lär nog vara lite weird om ni inte sysslar med den typen av denial i vanliga fall redan även om hon tänder på det. Det kan du säkert få göra senare ändå om ni gillar det. 
    Hoppa även över att prata om det som en "hobby" - det låter lätt lite freaky men kommer ofta naturligt senare. 

Det som oftast funkar för att få med en kvinna på den här typen av upplägg är att framförallt fokusera på just de bitarna om att hon ska få uppleva något extra - egentligen det som du skriver under "Jag vill se henne njuta och "släppa lös" snusket i henne. 
    Jag älskar henne så mycket att jag unnar henne det bästa och jag tror att det bl a inkluderar fripass att få ligga med vem man vill." - hoppa över resten om ni inte redan har en relation mellan er med dominans från hennes sida och inkluderande förnedring. Levererar du hela porr stereotypen på en gång är risken stor det inte går väl alls. 

Du måste alltså först få henne öppen för idén att ha sex med andra och att du kommer vara helt ok med och till och med gilla det. Sedan att du kanske skulle vilja titta på någon gång, sen kanske om att du får hjälpa till att förbereda och att du gärna vill få höra vad som hände etc. om du sedan har tur kanske hon kan även gå med på de mer förnedrande inslagen, men räkna inte det som givet och är det ett "måste" för dig så kanske du får förlika dig med att det får vara en fantasi. Som sagt, mycket få kvinnor tänder på hela den bilden du fantiserar om, det är en manlig fantasi nästan helt - och porr varianterna driver på det hela. Det är dessutom ett underskott på sexuellt dominanta kvinnor.

Lyckas du få en "in" och att hon blir intresserad och kanske lite tänd på idén med att "få" ha sex med någon annan kan du länka den här bloggen (som inte har så mycket inlägg och inte uppdateras längre dock) som ger ett kvinnligt perspektiv och utan alla "gory details". iplayhewaits.blogspot.se/
  • Tusselina
    Anonym (Peter53432) skrev 2015-12-10 19:44:30 följande:

Tack Tusselina för dina råd, om än jag redan förstår/tänkt på mycket av det du skriver :) 

Det kommer ju däremot vara omöjligt att dölja hela cuckoldgrejjen känns det som då det t ex är det första som kommer upp i bloggen du länkade till "I <3 cuckolding". Hon kommer med all säkerhet stöta på uttrycket och forska i det, varav det kommer komma följdfrågor till mig. 

Så där är ett eventuellt dilemma, om hon frågar mig rakt ut "skulle du vilja det där och det där?". Känns inte rätt att ljuga i det läget och säga "nej det vill jag inte" men samtidigt vill jag inte skrämma bort henne genom att säga ja.

Det känns också svårt med att släppa henne helt fri för att inte pressa henne och därmed störst chans att få igenom det här. Jag har egentligen några "krav" (skulle nog ändå kunna tumma på det om det skulle innebära att hon genomförde det, men det skulle inte kännas lika bra). 
    "Krav" som att jag skulle vilja se på (särskilt första gången), höra att alla detaljer om jag inte sett på, eventuellt bilder/film om jag inte sett på. 
    Det skulle kännas bättre ju mer jag är med och mindre bra ju mer jag inte är med om du förstår. Jag vill att hon ska göra det här för bådas skull inte bara hennes.

Det går ju också att svara t ex "kanske" eller att det inte är ett måste.

Synd du har de "kraven" till första gången/gångerna - där har du större risk att mannen hon känner ok för kanske inte alls känner sig bekväm med det etc. Då kanske det är lättare att börja med att prova t ex en trekant med en extra man och helt enkelt släppa fram honom så mycket som möjligt. 

Är det så att förnedringsbiten är viktig för dig så kanske du inte alls ska börja i den här ändan utan snarare med D/S mellan er stegvis, får ni till det tillsammans så blir det lätt att gå in i cuckold biten mer eller mer helt och hållet direkt (givet ni träffar en man som är med på det då) - men att få en som inte vill förnedra dig att gå med på hela porr fantasin av det rakt av är nästan omöjligt. I alla fall med ett bibehållet förhållande. Förnedringslekar som inte båda verkligen vill är en riktigt riskabel väg som kan förstöra respekten er emellan totalt om man inte är försiktig. 
    De flesta kvinnor skulle du få vara glad och lycklig om du får henne att gå med på att ligga med andra med din vetskap och berätta lite om det, har du tur så kommer hon tända på den effekt hon ser hos dig från det och det går att bygga vidare gemensamt. Många män med den här fetishen/fantasin missar att de flesta helt vanliga kvinnor som går med på att prova redan där faktiskt gör det för dig, inte för sig själva (även om det ingår i fantasin för mannen ifråga att se det som att hon som tar för sig - det kan det bli med tiden, men till en början är det sällan det). Så känner du att du bara vill om du får mer eller mindre hela paketet (på en gång) är det kanske lika bra att helt hoppa över. 
    Har alltså utforskat det här i ca 4 år nu och det vi landat i är att det är en "special treat" de fåtal gånger han får se på. Men han är överlycklig att få hjälpa mig göra mig "fin och uppklädd" samt att få höra åtminstone en del av det efter, alternativt ibland få "råka" höra. Har provat lite annat men det funkar helt enkelt inte rätt mellan oss och i relation till min älskare. En kvinna som redan från början är väldigt på att träffa och ha sex med främlingar i sig själv kan man kanske söka specifikt bulls och hon gillar det, men det är inte så väldigt vanligt. 

I det här är det helt enkelt som med de flesta olika varianter av porr inte så överrenstämmande med vad folk faktiskt gillar i "verkligheten" och om man "snöar in på" och låter sig förlora sig alltför mycket i fantasin redan kan det vara svårt att bli nöjd med verkligheten. 

Naturligtvis finns det kvinnor som gillar hela den biten också, men om hon redan reagerat negativt på andra kinky saker så är det inte så jättetroligt det är en sådan du har. 
  • Anonym (Mr Prefect)

Jag och min fru går helt igång på det där.. Hon har bla bytt bilder via chatt med ett ex som skickat bild på sin stora kuk.. De har planerat att träffas lite lätt men han har fått kalla fötter. Han vet inte om att jag är införstådd.. ;) Men det blir nog av..
    Kraven är att jag vet om det i förväg, att det är en man med stor kuk, att hon fotar både när hon suger och när hon har kuk i sig..helst lyckas messa mig under akten.

Jag skulle aldrig få knulla en kvinna på samma sätt, men däremot knulla med/suga en man för min fru..

Vi är båda switch, även om hon är mer dom än mig, så det är inget cuckoldförhållande (en term jag inte gillar heller)..

Svar på tråden MIn kille vill gärna att jag har sex med andra