• Cfmilla

BIM januari 2016

HCS skrev 2016-01-13 19:50:06 följande:

Äl +13 idag. Vilken dag är du på? :) Blir det andra i morgonbitti! Håller tummarna för oss båda då!

Äl+12 i morgon, borde ha bim på lördag, men min cykel har vart lite konstig.

Haft symptom?
  • Cfmilla
    Anonym (Fundersam) skrev 2016-01-13 21:12:00 följande:

BIM Den 18 januari!

Är dock lite fundersam. Har denna månad haft kraftigt illamående och trötthet. Även inte märkt någon ägglossning? Har tittat noga varje dag speciellt vid den planerade äl den 4 jan. Men har endast har rikliga lotion flytningar. Dom luktar inget eller besvärar. Eller jo besvärar gör dom eftersom jag får byta trosor/skydd flera gånger om dagen.

Min mens förra månaden kom en vecka för tidigt och var som en "normal" mens jämnfört med hur jag brukar ha, inga kraftigare menssmärtor, klumpar eller mängder av blod som jag annars har.

Och det var ikväll tanken slog mig att jag kanske är gravid?! Jag är inte speciellt insatt i hur kroppen reagerar osv. Men onormal mens förra månaden, utebliven ägglossning, lotion flytningar och kraftigt illamående mornar och kvällar måste väl betyda något?

Vill gärna höra lite spekulationer. Ska köpa test nästa vecka efter BIM om den inte dyker upp.

Kram på er alla ?

Kan det vara så att din äl kom senare än den brukar? Min gjorde det förra månaden, typ 2veckor senare. Annars låter det som lite gravsymptom! Hoppas
  • Cfmilla
    Anonym (Fundersam) skrev 2016-01-13 23:39:37 följande:

Men har ju bim nästa vecka.. kollar ju flera ggr om dagen ända sedan 3-4 januari då äl skulle infalla :( blir det inte sent och konstigt?

Får ju reda på det den 18:onde men är så fundersam och undrandes... men det får mer än gärna vara gravsymtom då vi försöker :)

Kollar du med äl stickor?
  • Cfmilla

Ser ni? Inbillar jag mig? Tycker mig ana att det är blåt längst ner. Åh hoppas att det blir starkare, bim borde vara till helgen.
  • Cfmilla
    vanjastina skrev 2016-01-14 07:07:35 följande:

Jag tycker det ser ut som spök men hoppas jag har fel. Skulle ta ett nytt imorgon om jag var du :)

Sjukt svårt, ser det bara längst ner det går inte hela vägen upp. Jag ska vänta till bim nu
  • Cfmilla

När har du bim?

Mammamiia10 skrev 2016-01-14 07:32:18 följande:

Negativt idag på morgonen som förväntat.. Nya tag i februari då...

• Cfmilla
    Mammamiia10 skrev 2016-01-14 08:56:11 följande:

Troligtvis om 6 dagar, så vet att det är tidigt än. Men plussade sist 6 Dagar innan mens.. känner på mig att det inte är nåt denna gången heller.. Du då? Tagit nåt mer test??

Ja men det är ju jättetidigt! ge inte upp!

Jo jag känner väl av lite annorlunda saker. Har i flera dagar haft dov mensvärk som kommer och går samt ont i ryggen. MEN det kan ju lika vara så att jag känner efter för mycket eftersom jag vet att vi prickade äl.
  • Cfmilla
    Esls skrev 2016-01-14 07:43:40 följande:

Jag fick också negativt nu på morgonen och har (vad jag tror) bim på söndag.

Så bryt ihop och kom igen :)

Nej, det är ju tidigt än! Läst flera som fått negativt på -1bim och sedan plussat på bim... Så vänta lite!
  • Cfmilla
    strongisthenewme skrev 2016-01-14 10:35:22 följande:

Är på ÄL +4 idag, imorse var det ljusrosa på pappret, men inte så pass mycket att det hade kommit något i trosorna.

Har molande värk till & från, känns som det brukar göra dagen innan mensen kommer. Men det är ju alldeles för tidigt, den kan väl inte dyka upp 4 dagar efter ÄL? :/

Åååh, jag blir knäpp! Vad sysslar min kropp med? :(

Låter som nidis!
Svar på tråden BIM januari 2016