• Cfmilla

BIM januari 2016

Jag hoppar in här också.

Är på bim +3 men inget pluss och ingen mens, så jag hoppas att min mens kommer snart, och att den hoppat över en månad. Borde isf ha bim runt 6/1 någonstans. Men det är osäkert än så länge. :)

Nu håller jag tummarna för er!

• Cfmilla
    SamsonS skrev 2015-12-09 09:52:05 följande:

Jag hakar på här! :)

Detta blir vårt 5e försök på en nr 2. Har haft jättekonstig cykel sen vi började försöka, den blev bara längre och längre, 36-37 dagar, men nu senast bara 26 dagar. Fattar inte alls vad min kropp håller på med. Fick alltså min mens förra fredagen. Nu har jag ingen aning om när jag har nästa BIM men så fort mensen är slut blir det mys varannan dag för att säkert pricka in. Så nu hoppas vi på att januari är vår månad :)

Min med... Fattar inget alls. Har inte fått ett pluss och ingen mens heller!?
  • Cfmilla
    emmarebeccas skrev 2015-12-10 10:41:10 följande:

Hej!

Jag vill också hoppa in i den här gruppen, Fick min mens idag och nästa BIM är 7 Januari. Jag har PCOS och har precis fått tillbaka regebunden menstruation med hjälp av progesteronkräm. Börjar käka rosenrot idag fram till ägglossning, är det någon som har erfarenhet av det?

Har ÄL någon gång runt jul, skall köra med Clearblues digitala ägglossningstest. 

Jag är 23 år och min sambo 24, detta blir andra försöket.

Skall bli kul att följa er!

Jag åt rosenrot denna cykeln, min mens är nu 4dagsr sen och verkar inte vara på väg heller. Negativt gravtest. Vet inte om det beror på rosenroten, men jag tänker inte ta det igen.
  • Cfmilla

Någon som har erfarenhet av sen mens?

Jag är på cykeldag 37 av ca 30-32. Har haft lite molvärk till och från men nu inget alls. Har liiiite ömma bröstvårtor, annars känner jag inget alls. Har inte en tillstymmelse till att mensen är på väg (dvs inte min mensfinne, eller mensvärk). Tagit grav test men de är negativa. Tänkte ta ett till på måndag om inget hänt. Sjukt frustrerande!

• Cfmilla

Efter 14 dagars ovisshet kom äntligen mensen idag! Trist att det inte blev en bebis, men såååå skönt att mensen kom nu så att vi kan börja om!

Så 3dje försöket 1a barnet. Bim osäkert än så länge men jag tror runt 20/1 .

• Cfmilla
    du_är_en_saga skrev 2015-12-20 12:05:44 följande:

BIM 20/1 glömde jag!

Åh nej... Men nu kör vi! Januari och 2016 är vårt år ska du se!
  • Cfmilla

Funderar på om jag inte har ägglossning nu med en gång efter mensens slut. Är på dag 6 i min cykel. Var väldigt blöt i morse... Hmm borde nog köpa äl test kanske

• Cfmilla

Så där ja, ägglossningstest inhandlat!! Denna månaden ska jag lyckas hitta den! Dag 8 i cykeln och vi har sexan sedan dag 4 (japp även vid mens, haha) så jag har ju inte missat den ifall den skulle vara suuuuuuuuper tidig. Min cykel är lite velig, så jag har inte riktig koll på äl just nu. Idag ett 0 nu är det bara att testa hoppas att det går bra för alla andra!! Kraaaaaam

• Cfmilla
    Anonym (Förväntansfull) skrev 2015-12-27 21:20:55 följande:

Hej!

Jag skulle vilja hoppa in här om jag får!

Har bim 6/1 , första försöket, första barnet.. 

Känns så otroligt pirrigt och spännande!! Och givetvis försvann tålamodet ut genom fönstret så fort vi bestämde oss för att försöka. Vill få ett plus NU!  :)

Haha underbart!! Känner igen det!! lycka till!! Och välkommen.
  • Cfmilla

Hej! Lite hjälp... Jag har börjat med äl tester. 1. Måste man vänta 4h innan man kissar? 2. Testar ni en gång om dagen eller mer?

Jag tror att min folikulära fas är rätt kort, har lite känningar redan och är på dag 9, men min cykel är rätt lång...

Svar på tråden BIM januari 2016