• Fian88

BIM januari 2016

Cfmilla skrev 2016-01-11 14:06:42 följande:

Hmm äl+11 undrar om jag vågar ta ett test idag?

Hade sjukt ont i magen runt äl+6 kändes som att det stramade och krampade på ena sidan... Blaaaaaaah

Ta ett imorgon bitti, bättre med morgonurin:)
  • Fian88

Idag är jag säker på att jag ser nått men eftersom det dykt upp många spök på cb här i trådarna på fl så vågar jag knappt hoppas. Dag 28 idag och det är inte många gånger min cykel blivit så här lång det senaste 1,5 året. Får väl avvakta bara..:-/

• Fian88
    Cfmilla skrev 2016-01-12 06:57:29 följande:
    Vi sitter i samma båt där, jag tyckte mig anat något på mitt test också, det har jag aldrig gjort förr. Jag ska vänta till helgen nu tänkte jag. Du?
    Så jobbigt! Jag undrar om cb gjort något nytt med sina tester för jag har aldrig fått spök på dom förr! Först i höstas det började dyka upp:(.
    Tror jag avvaktar två dagar och tar ett nytt om mensen inte dykt upp.
  • Fian88
    vanjastina skrev 2016-01-12 07:04:20 följande:
    Anar något där - hoppas det ökar! :) Litar själv inte på cb sedan jag för tre månader sedan fick jättetydliga spökstreck på två test (alla andra var blanka).
    Förstår det! För två månader sedan så fick jag ett test där halva teststrecket blev blått men ej resten, efter hand så blev hela strecket blått och blev ju då även positivt. Ringde cb och hon sa att jag skulle tolka det som positivt. Det var det inte! Alla andra test negativa och sen kom mensen:-/
  • Fian88
    SSK13 skrev 2016-01-12 06:51:58 följande:

Mens :/ så nu fick jag spotting ÄL + 7 och mens ÄL + 8. Det är bara sjutton dagar sen senaste mensen.

Orkar inte riktigt detta :/

Så jobbigt! Tycker du ska kontakta gyn om det blir samma nästa gång igen.
  • Fian88

Min mens kom nu så var helt klart spök på mitt! Håller tummarna stenhårt för er andra och hoppas att vi inte ses i februaritråden!

• Fian88
    Kstadtjej87 skrev 2016-01-14 22:07:47 följande:

JAG ÄR GRAVID!! Helt sjukt hade mens föra veckan. Man kan va gravid fast mens vet jag med säkerhet nu!

Grattis!!:)
    Måste även fråga, var din mens annorlunda än vanligt?
  • Fian88
    Kstadtjej87 skrev 2016-01-14 22:51:21 följande:
    Ja allt va helt som vanligt, jag hade öma bröst precis innan mens och de försvann direkt när "mensen" kom. Jag märkte för 3 dagar sen på mina ägglossningstest att de va starka direkt och fortsatte vara de i 3 dagar så tänkte att de skulle bli svagare så testade även ikväll och lika starkt. Körde sen till Apoteket och plusset kom direkt. Hur går de för dig nu? När är ditt bim ?
    Jag fick mens i tisdags:(. Anledningen till att jag frågar om din mens var annorlunda är att jag knappt haft någon mens. Brukar ha mycket första dagen och halva andra dagen och sen blir det snabbt mindre. Nu har det varit lite hela tiden och den tog typ slut igår på dag 3 istället för dag 4. Ska börja ta pergotime imorgon men tänker nog ta ett gravtest för säkerhets skull. Har även lite ömma bröst och är väldigt trött (inte typiska menssymptom för mig).
  • Fian88
    Arissa skrev 2016-01-18 02:41:09 följande:
    Jag tror jag har blivit knäpp av det här. Känner mig så orolig testat med clearblue bim -2 kanske -3 lite osäker.
    Jag ser ett svagt svagt blått streck men jag kanske har blivit inbillningssjuk... ser ni det jag ser?

Om ingen ser det jag tror att jag ser, ja då börjar jag fan bli knäpp. Vad kan detta vara? 

Hur ser det ut när du inte mörkar bilden? Man ser ju något men eftersom du redigerat så kan det vara remsan där teststrecket ska vara som syns. Ser du ett blått streck även när du inte redigerar så borde det vara positivt. Håller tummarna:)
  • Fian88
    Arissa skrev 2016-01-18 10:41:48 följande:

Hoppas bilden kommer med nu, men såhär såg bilden ut innan jag mörkat den. Alltså om det är så att det kan vara något, kan det vara så att det bara var tidigt?
    Eller så ser jag något jag bara vill se...

Så här såg mina ut och jag var inte gravid. Tror tyvärr det är "remsan" där teststrecket ska synas som syns. Men avvakta två dagar och ta ett nytt!:)
  • Fian88
    vanjastina skrev 2016-01-18 12:27:51 följande:

Jag är helt skakis nu - ser ni??? Har jag plussat??

Grattis!:)
  • Fian88
    AnaC skrev 2016-01-19 08:59:20 följande:

Jag är med barn!!!!:) tror inte det är sant! Efter nästan 2,5 år:D

Anna
    Grattis!!:)
  • Fian88
    HCS skrev 2016-01-22 18:32:32 följande:

Måste fråga om ni ser? Har fått svagt på rfsu I ett par dagar. Visst är det nåt även på apotekets?

Jag ser inget tyvärr!
  • Fian88
    misslina skrev 2016-01-22 21:42:54 följande:

Alltså det här är helt otroligt!!!! Jag är i chock!!!
    Jag är gravid!!! Ihhhhhhh! Plussade i dag på bim-3 på em!
    Fattar ingenting! Oj vad nervös jag var i dag när jag tog testet!
    Har känt mig lite annorlunda de senaste dagarna men har inte velat tänka på det eller skriva nåt pga av en ev besvikelse.

Men har känt mig trött, ont i boobisarna, och mer stramande och pirrande över tjejmagen!

Helt galet!

Grattis!:)
Svar på tråden BIM januari 2016