BIM januari 2016
Hmm äl+11 undrar om jag vågar ta ett test idag?
Hade sjukt ont i magen runt äl+6 kändes som att det stramade och krampade på ena sidan... Blaaaaaaah
Hmm äl+11 undrar om jag vågar ta ett test idag?
Hade sjukt ont i magen runt äl+6 kändes som att det stramade och krampade på ena sidan... Blaaaaaaah
Idag är jag säker på att jag ser nått men eftersom det dykt upp många spök på cb här i trådarna på fl så vågar jag knappt hoppas. Dag 28 idag och det är inte många gånger min cykel blivit så här lång det senaste 1,5 året. Får väl avvakta bara..:-/
Mens :/ så nu fick jag spotting ÄL + 7 och mens ÄL + 8. Det är bara sjutton dagar sen senaste mensen.
Orkar inte riktigt detta :/
Min mens kom nu så var helt klart spök på mitt! Håller tummarna stenhårt för er andra och hoppas att vi inte ses i februaritråden!
JAG ÄR GRAVID!! Helt sjukt hade mens föra veckan. Man kan va gravid fast mens vet jag med säkerhet nu!
Hoppas bilden kommer med nu, men såhär såg bilden ut innan jag mörkat den. Alltså om det är så att det kan vara något, kan det vara så att det bara var tidigt?
Eller så ser jag något jag bara vill se...
Jag är helt skakis nu - ser ni??? Har jag plussat??
Jag är med barn!!!!:) tror inte det är sant! Efter nästan 2,5 år:D
Måste fråga om ni ser? Har fått svagt på rfsu I ett par dagar. Visst är det nåt även på apotekets?
Alltså det här är helt otroligt!!!! Jag är i chock!!!
Jag är gravid!!! Ihhhhhhh! Plussade i dag på bim-3 på em!
Fattar ingenting! Oj vad nervös jag var i dag när jag tog testet!
Har känt mig lite annorlunda de senaste dagarna men har inte velat tänka på det eller skriva nåt pga av en ev besvikelse.
Men har känt mig trött, ont i boobisarna, och mer stramande och pirrande över tjejmagen!
Helt galet!