BIM januari 2016
BIM+1/BIM+2, hallå, mensen vart är du? Negativt på senaste testet. Tänker inte testa mer fören mensen är ordentligt sen. Men i och med att vi knappt myst kring äl så är det skumt att den inte dykt upp än.
BIM+1/BIM+2, hallå, mensen vart är du? Negativt på senaste testet. Tänker inte testa mer fören mensen är ordentligt sen. Men i och med att vi knappt myst kring äl så är det skumt att den inte dykt upp än.
Kan ägglossningen skett senare än du trott kanske?
Ännu en natt med värk på vänster sida. Stramar lite. Molvärk. Kanske är det mensen på g?
Kramp och molvärk nere i tjejmagen. Men mest på vänster sida. Trodde mensen kom tidigare idag. Men icke. BIM+1/BIM+2
Har du testat?
Samma här...lätt rosa på pappret idag , dock inget nu ikväll ?????
Nu fick jag mens nästan exakt två veckor för tidigt. Vad kan det betyda?
Dagens test var blankt. Bara invänta mensen som lyser med sin frånvaro..
Jag är helt skakis nu - ser ni??? Har jag plussat??
BIM+5/+6 ingen mens i sikte. Supersvagt ältest igår, aldrig haft så svagt. Slut på gravtest så tog ett äl. Molvärk till och från. För några dagar sedan kändes det verkligen som att mensen kom, liksom rann till. Aldrig känt så förut utan att det varit mens. Fattar inget. Bröstvårtorna har slutat ömma.
Fick mens igen i november, efter ett År utan efter ppillerstopp. Så känns ju dumt om mensen tänkte hoppa över en månad nu...
Symtom är typ trötthet, men börjar bli piggare, kissar oftare än vanligt. Molvärk emellanåt. Lätt illamående på morgon och kväll. Hungrig direkt på morgonen, brukar behöva vara uppe en timme innan jag kan äta frukost annars.
Hjälp!!
Jag blir tokig! Och ledsen. BIM+6/+7. Ingen mens. Inget plus. Ingen antydan till mens heller. Har lite småvärk då och då i tjejmagen och stramningar där nere. That's it! Ingen mensvärk som jag hade kring BIM, då jag sprang på toa titt som tätt för det kändes som mensen kom. Det liksom rann till lite. Nu var det dock några dagar sedan jag tog ett test sist, då jag har slut på test. Får nog ta och beställa hem några.
Tips på bra test förutom CB? Billiga och pålitliga. Vartifrån ska jag beställa?
Fantastiskt - verkar bli en lång cykel igen. Ingen mens och cd 33 ... Har dock super pms, grinig och lätt irriterad som få. Hoppas den kommer snart!