Inlägg från: Lilla Luna |Visa alla inlägg
  • Lilla Luna

BIM januari 2016

sebbejonte skrev 2015-12-26 10:05:19 följande:

Vill han ha barn då? Jag hade blivit superledsen om min sambo inte engagerade sig om man nu har bestämt sig för att skaffa barn

Ja. Han vill ha barn. Men han vet inget om äl utan är mer "det får bli när det blir". För mig som har lite koll är det irriterande då jag tycker vi ska mysa massor nu.
  • Lilla Luna

Äl denna vecka. Kan ha varit. Kanske är på gång. Enligt app var den igår. Undviker test och temp. Mer spännande så tycker jag. Mindre stress. Både igår och idag har det kommit plötsligt illamående. Läyt illamående som kommer och går. Fler som haft så i samband med äl?

• Lilla Luna

Nu är vi äntligen inne på vår månad. Så nu hoppas jag på månha plus i den här tråden! :)

• Lilla Luna

Inte upptäckt något som liknar äl-flytningar de senaste dagarna. Lotionflytningar nu. Kanske haft äl redan då? 30/12 enligt app. Kanske var tidigare. Eller ingen äl alls denna månad? Har i alla fall dragits med lätt illamående de senaste dagarna. Lite stickningar och dragningar down there. Trött. För dagen ont i huvudet. Well well. Ont om sex sen mensen så jag har inga förhoppningar alls.

• Lilla Luna

Jag vet inte vad jag känner just nu. Hopplöshet, eller så. Äl 30/12 enligt app. Hade sex 29/12. Sen inget mer. Äl liknande flytningar 4-5 dagar efter. Gjorde ett tappert försök men det gjorde så ont så vi kunde inte ha sex. Sambon ville inte ens avsluta själv och bara komma i mig, även fast jag ville för att öka chanserna. Var precis som att han stötte i tappen när vi försökte. Inte varit med om det innan..

Min sambo är expert på att tappa sexlusten när jag har äl även fast han inget vet. Så denna månad har jag inget hopp. Bara invänta mensen. Sen skiter jag i allt som har med äl och bim att göra. Bort med apparna och allt. Jag blir bara ledsen. :/

• Lilla Luna

Hållt mg borta ett tag då jag är helt hundra på att det inte tagit sig denna gång. Vi har typ haft sex... en gång. Woho... :( förra månaden hade jag en del känningar och fick ett svagt plus på bim +1 sen kom mensen (missfall?). Nu har jag inga känningar så känns ju kört.

Men oj vad man längtar! Är barnvakt åt brorsans 6månaders. Låg och vilade bredvid henne och kände en sån längtan. :(

• Lilla Luna

Chanserna denna månad är ju som sagt minimala.. Tiden bara flyger förbi då man gett upp.. Tänkte att jag har ju en vecka kvar innan jag ska ha mens mens men BIM är ju på torsdag. Inga symptom. Men fick lätt molvärk/mensvärk idag. Bröstvårtorna ömmar sen igår/förrgår vilket jag aldrig upplevt innan. Så har jag ett taskigt humör och blir sur på sambon för minsta lilla. Är inte heller vanligt. Jaja. Är säkert något nytt kroppen kommit på inför mens.

• Lilla Luna

Ovanlig värk i tjejmagen men misstänker att det kan vara mens på g. Varför annars komma på BIM/bim-1? Trodde mensen kom tidigare idag men inget. Kommer nog ikväll/natt eller imorgon.

Enda symptomet är ömma bröstvårtor vilket jag inte brukar ha och de började för någon dag sedan.

• Lilla Luna

Tog ett test efter att ha hållt mig i 4-5 timmar.

Negativt. Kan skymta var strecket ska vara, enbart. Mensen kommer nog imorgon.

• Lilla Luna

BIM/BIM+1 men ingen mens. Trodde mensen skulle komma under natten men icke. Hade ont på vänster sida. Ingen mensvärk utan någon annan typ av värk. Bröstvårtorna har slutat ömma. Spänner lätt i ena bröstet ibland. Mängder av finnar längs hårfästet, aldrig varit med om liknande. Mullrig och bubblig mage.

Negativt på sticka igår. Tror mensen kommer imorgon.

Svar på tråden BIM januari 2016