• HCS

BIM januari 2016

Jag brukar alltid få dem dagen efter Hoppas dom kommit!

vanjastina skrev 2016-01-14 14:53:43 följande:

Åh nej jag som verkligen ville testa imorgon :/ typiskt när de lovar en dag på sin hemsida!

• HCS
    Cfmilla skrev 2016-01-15 06:43:08 följande:

Äsch det jag såg på mitt test igår måste vart spök, för dagens var blankt. Typiskt

Trist! Mitt med för stickan jag tog idag var blank. Men du är ju inte på bim än va?
    Agge83 skrev 2016-01-15 11:36:53 följande:

Jag med.. :/ skiter i detta snart.. Tar för mycket energi ifrån en.. :(

Ja det är riktigt energislukande! :/ När är bim?
  • HCS

Min äl inträffade nog ändå senare än vad jag trodde. Ny bim blir 22/1, om någon vill ändra. :) FF har prickat ut måndagen den 11e så är idag på äl+4 om det stämmer.

• HCS
    Agge83 skrev 2016-01-15 11:59:04 följande:
    Imorn om allt stämmer... Fick ju den där blodblandade flytningen på äl+8 o sen har tempen gått rätt upp tills i förrgår, sen ner fast inte under strecket, legat samma i 3 dagar, skall köpa ett early test å göra imorn bitti, är det neg så blir jag så besviken. Haft sån grym mensvärk å ömma bröst, fått massa finnar överallt, mått illa på morgonen, trött som det värsta, kaffet har smakat blä,trodde faktkskt att det var positivt idag.. Men nope.. Hjärnan spelar väl ett spratt ordentligt denna månaden..

Hur går det för dig?
    Håller tummarna för dig! Vad var det för test idag? Låter ju iaf lovande för dig! :)

Jag vet ärligt talat inte alls, mer än att jag inte fått mens egentligen.. FF har prickat in äl som i måndags men jag köper inte det riktigt då min temp brukar vara mycket lägre vid äl. Snarare den 5e el 7e om det nu inte var på nyår... Visar sig inom en vecka iaf...
  • HCS
    ensamärstark skrev 2016-01-15 13:06:14 följande:
    Jag är med på ÄL +4 idag. Har BIM den 25e
    När tänker du testa? Jag är dock lite osäker på min, trodde jag hade äl på nyårsafton men ingen mens än och inget positivt test så får lita på ff som prickat in den som i måndags. Köper dock inte det riktigt då tempen inte var så låg alls som den brukar vid äl. Återstår att se.. :)
  • HCS
    anna90 skrev 2016-01-15 12:03:58 följande:
    Då är vi på samma! Jag hade också ÄL den 11:e men däremot inte BIM förrän 24:e :) Har två stycken känsliga test som mäter från 5 hcg/miu (eller hur beteckningen nu är) så jag ska nog testa på ÄL+9 med det första.. Står att man kan testa från ÄL+8
    Spännande! Jag är inte riktigt säker på min äl, min kropp och ff tycker olika. Jag trodde jag hade äl på nyår, men ingen mens och inget plus än så den måste varit senare ändå. Återstår att se vad som händer.. :)
  • HCS
    Arissa skrev 2016-01-18 02:41:09 följande:
    Jag tror jag har blivit knäpp av det här. Känner mig så orolig testat med clearblue bim -2 kanske -3 lite osäker.
    Jag ser ett svagt svagt blått streck men jag kanske har blivit inbillningssjuk... ser ni det jag ser?

Om ingen ser det jag tror att jag ser, ja då börjar jag fan bli knäpp. Vad kan detta vara? 

Ser tyvärr ut som de spök som jag fått. Jag har fått flera tydliga ljusblå streck senaste tiden som syns tydligt med blåtta ögat(maken har också sett) men som visat sig vara falska för andra tester är negativa. Jag litar inte på svaga från cb längre... Tyvär :(

Håller dock ändå tummarna för att du får ett tydligt plus snart! :)
  • HCS
    Flurriburr skrev 2016-01-18 07:41:45 följande:
    Blev ett solklart - här, besviken och ledsen :(
    Masssa styrkekramar! Har du passerat bim, annars finns ju chansen att det bara är för tidigt.. 
  • HCS
    vanjastina skrev 2016-01-18 05:03:47 följande:

Morgonens test. Ser så svagt men tycker inte det ökat från igår :( Har beställt hem cb så får vi se..

Ser nåt, men tycker det är grått, mer som där strecket ska komma fram. Hoppas ändå det bara är för tidigt!
Svar på tråden BIM januari 2016