• HCS

BIM januari 2016

Jag brukar också ha blandat. Skriver oftast äggvite

anna90 skrev 2016-01-08 12:31:56 följande:

Har en fråga om flytningar och hur det är för er (känner inte att jag behöver skriva "ursäkta äckel" för vi alla är väl så luttrade nu, haha).. 

Brukar ni också ha trådiga (äggvite) flytningar blandad med typ vattniga? När jag googlar så känns det som att det typ först är vattnigt och sedan går det över till äggvita? Men för mig så är det liksom så att jag kan sitta på jobbet och få en vattnig flytning och sen när jag går på toa någon timme senare så kommer det massor av trådiga på pappret... Känner mig så osäker vad jag ska fylla i på t.ex. Fertility friend äggvite eller vattniga??

• HCS

Stort grattis! !!

lillverra skrev 2016-01-10 17:40:04 följande:

Här har vi resultatet. Kan inte fatta det 4 försök 4 jävla försöka. Har ju inga symtom alls. Känner mig inte alls gravid. Stort leende mannen min fråga vad det var. Vi skulle iväg och äta pizza. Så drog till med att jag läste något kul på mobilen. Ska slå in testet och överaska han ikväll... när vi blev gravida med dottern på 21 månader snart så tog det 3 försök. Ja inte har jag svårt att bli gravid iaf...

Jag måste nog köpa ett till test imorgon bara för att det känns för bra för att vara sant.

Följer er andra iaf tills januari är slut :)

• HCS

Tack! Hoppas jag med, är så trött på detta nu.. HHur får det för dig?

quote=76215939][quote-nick]Fian88 skrev 2016-01-11 11:17:54 följande:[/quote-nick]Ser kanske nått på stickan men tyvärr inte på cb. Håller tummarna att det är din tur nu!:)[/quote]

• HCS

Låter vettigt men klart svårt! Vet hur det är. Styrkekramar!

SSK13 skrev 2016-01-12 09:55:36 följande:

Har pratat med en barnmorska nu som var väldigt bra. Men tårarna rinner ändå. Vet att hon har rätt i det hon säger men det är svårt att ta in.Hon sa att jag ska notera denna mensen och antal dagar. Sen ska jag bara vara, försöka ha kul och leva ett bra liv. Inte ta ÄL-tester. Sen ska jag få min februarimens och efter den mensen kan jag börja notera tecken på ÄL. Detta för att kunna slappna av mer och låta kroppen göra sitt jobb mer ifred. I de som inte är i detta just nu så är det ingen tid alls. Men just nu känns varje dag som en evighet.Antar att noterar jag äl-sekret i nästa cykel kommer jag vilja ha sex. Men inte ta tester.Sen sa hon att jag ska hålla ägglossning osv för mig själv. Hon sa aldrig riktigt varför men kan gissa att det är pga inte min man ska känna att vi bara har sex när det finns chans till bebis och att det kan bli oromtantiskt och i sin tur bli lustdödande.Och folsyra! Det var JÄTTEviktigt att ta flera månader innan man försöker bli gravid. Och alkohol från mens till ÄL, men inte efter ÄL så man slipper noja.Hon ville inte svara på hur länge man måste gå med konstig cykel innan man får hjälp. Hon upprepade bara "det är alldeles för tidigt ännu".Sen ville hon återigen försöka få mig att se livet runtomkring just detta. Att inte låta hela livet kretsa kring att bli gravid. Lättare sagt än gjort. Men hon har ju rätt. Känns som man hamnar i ett slags "bli-gravid-träsk". Får se om jag pausar även härifrån, kan vara en bra idé också.

• HCS

Blev skitnervös nu! Tog ett cb bara för att dom ändå kommit med posten idag. Hållit mig i ett par timmar bara. Syns det? (Fler bilder på bloggen )

• HCS
    Cfmilla skrev 2016-01-14 06:53:02 följande:

Här är en till...

Ser svagt på båda. Hoppas det är äkta håller tummarna för att det ökar! Mitt såg liknande ut i morse..

Svar på tråden BIM januari 2016