• pärlsnäcka

BIM januari 2016

Hej allihopa!

Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
    Finns det några fler därute? Dela gärna med er!

• Svar på tråden BIM januari 2016
  • frestelsen
    behnizen skrev 2015-12-27 10:20:16 följande:

Åh!! Hormoner alltså.. Men när väntar du mens ?

Vet inte riktigt.. hade ett ma i början av nov. Fick mens för 19 dagar sen och brukade ha äl på dag 17. Så räknade med bim 8e jan men fick positivt äl test tidigare och trodde då att bim blir 3e. Men analyserar på och testar med digitala äl test och vanliga stickor
  • Lizzie09
    frofro skrev 2015-12-27 09:29:01 följande:

någon mer som ligger runt äl+8? några symptom att dela med er av?

Jag är på äl +9 men känner typ ingenting alls förutom lite pirr i livmodern, men det kan ju bero på vad som helst. Så har inte mycket hopp inför denna omgång tyvärr!
  • lillverra

Mitt äl test idag.

Mitt äl test igår

Kan jag räkna dessa som positiva.

Myste igår och gjort det tidigare också.

Ska försöka få karn att vilja mysa ikväll också för att maxa. Vad tror ni?

Är dom positiva. Förra månaden fick jag inte starkare en så här. Men ska testa ikväll också. Eftersom jag fick utslag igår också borde det inte vara många timmar kvar innan äl är över.
  • frestelsen
    lillverra skrev 2015-12-27 12:03:33 följande:

Mitt äl test idag.

Mitt äl test igår

Kan jag räkna dessa som positiva.

Myste igår och gjort det tidigare också.

Ska försöka få karn att vilja mysa ikväll också för att maxa. Vad tror ni?

Är dom positiva. Förra månaden fick jag inte starkare en så här. Men ska testa ikväll också. Eftersom jag fick utslag igår också borde det inte vara många timmar kvar innan äl är över.

Tror ditt test va positivt igår:) så äl inom 48h så bara att ligga under de 48 h så lär du inte missa:)
  • lillverra
    frestelsen skrev 2015-12-27 12:13:42 följande:

Tror ditt test va positivt igår:) så äl inom 48h så bara att ligga under de 48 h så lär du inte missa:)

Tack för att du gjorde mig klokare. Ja jag tycker också testet igår ser mer positivt ut än idag. :)
  • Cfmilla

Så där ja, ägglossningstest inhandlat!! Denna månaden ska jag lyckas hitta den! Dag 8 i cykeln och vi har sexan sedan dag 4 (japp även vid mens, haha) så jag har ju inte missat den ifall den skulle vara suuuuuuuuper tidig. Min cykel är lite velig, så jag har inte riktig koll på äl just nu. Idag ett 0 nu är det bara att testa hoppas att det går bra för alla andra!! Kraaaaaam

• Blomman94

Jag vill också vara med!

Beräknad äl 9januari enligt NC.

Min mens är dock lite halvskum o har varit senaste tre månaderna. Skulle få min mens igår, men har jag oskyddat sex dagen innan mens så får jag bara en blödning under en halv dag? Ngn mer de är så för? Skit konstigt.. Så den försvann lika snabbt igen..

Har köpt äl test o hoppas på att det blir positiva test kring den 9 januari! Första barnet o första försöket för mig o sambon!

• sebbejonte
    Blomman94 skrev 2015-12-27 18:40:40 följande:

Jag vill också vara med!

Beräknad äl 9januari enligt NC.

Min mens är dock lite halvskum o har varit senaste tre månaderna. Skulle få min mens igår, men har jag oskyddat sex dagen innan mens så får jag bara en blödning under en halv dag? Ngn mer de är så för? Skit konstigt.. Så den försvann lika snabbt igen..

Har köpt äl test o hoppas på att det blir positiva test kring den 9 januari! Första barnet o första försöket för mig o sambon!

Du får gärna vara med men behöver veta din bim :) beräknad icke mens ;)
  • frestelsen

Asså kör på stort här! Började med bidrottninggele för några dagar sen och beställt progesterall. Hoppas nu de funkar

Svar på tråden BIM januari 2016