BIM januari 2016
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Hej allihopa!
Jag och min fästman planerar att starta bebisverkstaden vid årsskiftet.
Finns det några fler därute? Dela gärna med er!
Vill han ha barn då? Jag hade blivit superledsen om min sambo inte engagerade sig om man nu har bestämt sig för att skaffa barn
Ja. Han vill ha barn. Men han vet inget om äl utan är mer "det får bli när det blir". För mig som har lite koll är det irriterande då jag tycker vi ska mysa massor nu.
någon mer som ligger runt äl+8? några symptom att dela med er av?
Bananen! Hur går det?? Känner du mer? Bim om dryga veckan nu ju.. Jag känner typ inget så jag är skeptiskt men tror jag kände ngt i tjejmagen Igår men jag jobbade 07-18 pass på jobbet med rea rea rea så det kan varit lite stress inbillar jag mig. Haha
Äl +6 idag. Haft molande mensvärk sen äl. Är även väldigt yr ibland. I övrigt känner jag mig inte alls gravid. Har även varit lyhörd på det kända hugget i magen när ägget fäster, men inte känt något (förutom att det molar heeela tiden). Aja, det blir om det blir :)
Här vet jag nada.. ingen temphöjning som visar äl vart, blänkande cb gubbe i en vecka, förvisso ser det ut att stiga på vanliga äl test. Molvärk, illamående och svullen över magen.. vet inte vad mina hormon håller på med..vill nästan ha mens så jag kan börja om från början..
Här vet jag nada.. ingen temphöjning som visar äl vart, blänkande cb gubbe i en vecka, förvisso ser det ut att stiga på vanliga äl test. Molvärk, illamående och svullen över magen.. vet inte vad mina hormon håller på med..vill nästan ha mens så jag kan börja om från början..
Ja. Han vill ha barn. Men han vet inget om äl utan är mer "det får bli när det blir". För mig som har lite koll är det irriterande då jag tycker vi ska mysa massor nu.
Bananen! Hur går det?? Känner du mer? Bim om dryga veckan nu ju.. Jag känner typ inget så jag är skeptiskt men tror jag kände ngt i tjejmagen Igår men jag jobbade 07-18 pass på jobbet med rea rea rea så det kan varit lite stress inbillar jag mig. Haha