BIM-DECEMBER
Här dök den glada gubben upp idag så det är bara att mysa på. Nån mer som har äl nu och bim runt den 29e? :)
Här dök den glada gubben upp idag så det är bara att mysa på. Nån mer som har äl nu och bim runt den 29e? :)
Jag testade idag bim -3. Negativt
Kollade sen i gamla babyböcker o såg att jag då plussat på bim + 3 med båda barnen. Frågan är bara om jag testade innan alls eller om jag faktiskt väntade tills efter bim..det har jag förstås inte skrivit.
Då var ägglossningen över för denna gång. Bim igen nu den 29e så hoppet är inte helt ute att få ett plus det här året.
Men börjar tappa hoppet lite även om detta bara blir fjärde försöket. Någon som känner likadant?
Om det är någon som lyckas bli gravid så finns nu en facebookgrupp för förstagångsmammor som väntar barn i augusti 2016: www.facebook.com/groups/1657249987850389/
Är inte så jätteaktuell här i tråden med att skriva men följer er alla varje dag. Tänkte bara uppdatera lite. Utgår från att jag hade ÄL den 13/12 då jag hade extremt mycket ägglossningskänningar då. Idag är jag på ÄL+6 och har BIM 27/12 och planerar att börja testa på julafton ;) någon mer dom planerat göra det? Symtom är inte mycket, men det som skiljer från tidigare cykler är att jag har en annorlunda molvärk. Mer dragande o stickande värk över livmodern, Samt. Ont i svank , som ett bälte runt om, samt hur trött som helst. Men det är ju tidigt ännu så vi får se hur det går men dagarna går så extremt sakta!
Hallihallå det drar ihop sig för de sista i december gruppen nu märks det! hur var det fanns det någon bim lista här? Försöker hänga med på era "symptom" känningar och strategier. Jag har iallafall haft äl nu i dagarna och kört på 3 olika appar (ff, ovia och lady timer) tempat sen mensen och känt på tappen. Kändes låg och hal i lördags idag kändes den något högre och stängd. Tycker dock detta var väldigt svårt då jag inte riktigt vet hur öppet det ska kännas, någon annan? Tempning funkar oxå sådär, vaknar oftast på sidan och mäter - tyvärr - i öronen. Trodde det var ok men kanske inte lite knasig kurva där då. Apparna funkar nog. Osäker på vilken som är bäst då de har olika fördelar. Tänker att det är bra att testa några månader iaf. Att hänga här stressar och gör mig lite nedstämd tyvärr...
Ca 3 där innan troliga ägglossningen torkade jag blodstrimmigt. Idag har jag haft motverka nedtill och trött trött. Dessutom hände en annan sak som stressade. Nu ska det bli intressant att se resultatet.
Bim är på nyårsafton spännande!
Idag vaknade man upp med typ nackspärr som inte släpper. Känner mig varm i hela kroppen, typ som jag suttit i en bastu. Kanske för man går o spänner sig hela dagarna o analyserar varenda liten detalj.. ÄL+9 idag, tiden går så sakta! Hur mår ni andra som börjar närma er BIM?
Pannkakan hur går det för dig? Några symptom?
Grattis till alla plus!! Vilken lyckosam tråd detta blev! Här vankas inte bim förrän 29e så jag får vara ovetande en stund till. Hoppas!
Ha en otroligt mysig julafton nu allihop!! <3