BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Hoppas fler vill hoppa in i tråden. Själv fick jag mens idag, två dagar för tidigt.. Det sög verkligen och jag var ganska knäckt men nu har lugnat ner mig.
Jag har bim igen den 2e december och denna gång kommer jag att använda mig av digitalt ägglossningstest eftersom jag aldrig fått fullt utslag på några stickor.
Jag fick uteblivet missfall i v13 som upptäcktes på kub-ultraljudet i början av september så när det alltså andra riktiga försöket efter missfallet. Hoppas på bättre tur denna månad!
Gjorde en lista! :) Ni får gärna skriva i hur många försök och hur många barn ni har sen innan. Vad kul att ni är med! Håller verkligen tummarna för oss nu!!
Hej :) ska börja försöka igen i slutet på november/ början på december efter ett utomkveds i september. Har då bim den 19/12 om allt flyter på. Hoppas på världens bästa julklapp!!
Står "sevretlyme" på mig :p Nämnde här ovanför hur många försök och inga barn ^^