BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Hörrni, jag fick helt blankt Lh-test idag . Någon som fått det? Har aldrig varit med om det! Ska ha ÄL på söndag tror jag, så något borde väl synas?
Jag skulle tro att du har ägglossning typ idag!? :)
Hörrni, jag fick helt blankt Lh-test idag . Någon som fått det? Har aldrig varit med om det! Ska ha ÄL på söndag tror jag, så något borde väl synas?
Jag kör ju med digitalt. Men dom stickorna som man tar ut har varit helt blanka ibland. För typ 3 dagar sen var den helt blank men idag fick jag glad gubbe. :)
Åh, skönt att höra! Mitt digitala kommer imorgon :)
Perfekt! Jag gillar dom digitala, dom går liksom inte att misstolka! ;D Hoppas på världens gladaste gubbe för dig i helgen! :)
Har äl i mitten av nästa vecka enligt app o erfarenhet. Tänkte mysa från helgen nu o hela nästa vecka så man täcker upp bra både innan o efter ifall den skulle komma tidigt eller sent...vill såååå gärna komma med en superduper bra julklapp nu när båda våra föräldrar firar jul tillsammans :) håller tummarna att vi alla får världens bästa julklapp!!
FAN! Hade massa vita flytningar idag, som en tjock klump i trosorna. Har jag äl nu??? Sambon är så stressad på jobbet att han inte var sugen i tisdags och igår. Har jag missat denna månad nu??? :(
Visste att vi skulle haft sex de dagarna, kände det och kroppen skrek efter de, och nu blir de inge och så reser han bort en månad och så missar vi igen.
Gråter just nu så frustrerad jag är.
Mått jättekonstigt några dagar nu, vaknat och mått illa på nätterna, svälld mage, spända bröst, varm, lite yr...
Och idag kom en ljusrosa flytning.. Bim 1/12...
Och sambon tycks ha tappat intresset helt för sex, så blir kanske inget decemberplus heller...
Mensen kom idag tyvärr så nu är det på't igen.
Beräknad ÄL: 13 december
BIM: 27 december
Funderar på att köpa clearblue ägglossningstester. Någon som använt dem?