BIM-DECEMBER
Vi som hoppas på den bästa julklappen som finns - ett i december!Häng på och peppa varandra, analysera och diskutera så håller vi tummarna för många fina plus i december och en massa augustibebisar!!
Var ett tag sen jag var inne. Hur går det för alla?:) Själv går jag in på mina fertila dagar nu och har troligen äl på fredag enligt min gynekolog. Mätte en äggblåsa på 23mm igår. Så började med äl testen idag.. Men hur hade ni gjort - som sagt troligen äl på fredag och sambon ska iväg och vara borta över natten. Han vill att jag ska försöka komma hem på dagen mitt i jobbet för att inte missa, medan jag hävdar att torsdag kväll och lördag borde räcka. Vi har även lyckats få till det varje dag nu i sex dagar ca. Och kommer säkert mysa till det på söndag också. Så blir ju bara fredag vi missar, på troliga äl dagen. Hmm. Ledsen för långt inlägg men behöver lite råd!:) Hur hade ni gjort?
Bim -6 idag..tycker att jag är trött, frusen, hungrig...samt att det drar lite i äggstockarna. Men man är väl skengravid hehe..ska testa med känsligt test imorrn.
livias - det borde räcka men eftersom ni inte vet äl dag kan ni lika gärna träffa helt rätt hur länge har ni försökt?
Vi har just gjort första försöket i helgen efter oplanerad graviditet som slutade med mf tyvärr, men nu är vi överens om att försöka skaffa en tredje
Går och känner efter hela tiden... när kan man tidigast testa tror ni?
Jag är på ÄL+5 imorgon
livias - det borde räcka men eftersom ni inte vet äl dag kan ni lika gärna träffa helt rätt hur länge har ni försökt?
Vi har just gjort första försöket i helgen efter oplanerad graviditet som slutade med mf tyvärr, men nu är vi överens om att försöka skaffa en tredje
Jag är på ÄL+5 imorgon
Min mens kom nu på morgonen, blev inte ett dugg förvånad eftersom jag inte har haft några "graviditetskänningar". Har flyttat mig till julafton nu:)
Hej, hoppar in här också, fick min mens idag. Någon får gärna lägga till mig på listan; bim 24e dec, 2a försöket, 1a barnet
Hoppas på den bästa julklappen!
God morgon! BIM -5 Testade nyss. Tolkar det som neg.
Men nyfiken som man är står jag och vrider testet i olika vinklar och ljus. Tar kort och lägger på olika filter och då tycker mig se ett sträck. Men som sagt det ÄR inget färgat sträck som syns egentligen. Får vänta och se. Så spännande.
Jag är på ÄL+5 imorgon
God morgon! BIM -5 Testade nyss. Tolkar det som neg.
Men nyfiken som man är står jag och vrider testet i olika vinklar och ljus. Tar kort och lägger på olika filter och då tycker mig se ett sträck. Men som sagt det ÄR inget färgat sträck som syns egentligen. Får vänta och se. Så spännande.