BIM-DECEMBER
Bilden på testet nyss.
Bilden på testet nyss.
Jaa, ska testa ikväll också för att se om de blir stackare. Isf blir det nog mys idag och imorgon också för säkerhets skull..
Ser ut som ÄL är på G :)!
Nytt BIM för mig blir 15/12
Frågan e är det idag och imorgon man bör mysa.
Eller är det tisdag onsdag. Lite klurigt från positivt test kan man bli gravid inom 48h då ägget släpper.
Men vilka dagar betyder det att vi måste mysa då? Myste igår och i förgår.
Är det som sagt idag och imorgon
Eller tisdag onsdag? Jag blir inte riktigt klok.
Dom ser positiva ut ja! :)
Puffar frågan igen.
Fick till mys nyss men min karl börjar tappa lusten vill inte missa äl
Frågan e är det idag och imorgon man bör mysa.
Eller är det tisdag onsdag. Lite klurigt från positivt test kan man bli gravid inom 48h då ägget släpper.
Men vilka dagar betyder det att vi måste mysa då? Myste igår och i förgår.
Är det som sagt idag och imorgon
Eller tisdag onsdag? Jag blir inte riktigt klok.
Tack då får jag bara hoppas att jag kan få maken till att mysa idag och imorgon också.
När man får positivt skulle jag ha sex tre dagar i rad så kan du inte missa :)
vi kör all in dagarna kring ÄL, oavsett stegrinngen. Vi började igår tex eftersom jag enligt app ska ha ÄL på tisdag. Dock börjar jag få stegring nu ikväll, så ÄL lär ju bli kanske onsdag-torsdag. Vi myser 2 ggr per dag dagarna innan och efter äl. Sen måste vi vila från varandra, haha ;)
STORT GRATTIS, TILL ALLA NY PLUSSADE.
Själv är min Äglossningen över för denna gången, och vi har verkligen gjort allt för att inte kunna missat den... Fick positivt äl i måndags, och hade äl igår. Idag är det negativt test, så det tar jag som att äl var igår eller i måndags...
Nu är det bara den långa vänta till att se om vi har tur att få en värdefull julklapp..