BIM-DECEMBER
gravidkollens är så dåliga! tog ett cb igår som var solklart plus men på gravidkollen syntes bara något litet om man typ höll upp testet mot fönstret...
gravidkollens är så dåliga! tog ett cb igår som var solklart plus men på gravidkollen syntes bara något litet om man typ höll upp testet mot fönstret...
Tycker mig ana en till skugga fick såhär på dessa i fredags också men läst så mycket negativt om gravidkollens så vågar absolut inte lita på det. Om det ens syns nåt, brukar bli så dåligt när man laddar upp bild här:)
Okej. Nu ska vi se, hon som analyserar allt just nu. Har ett ihållande lätt illamående som varat nästan hela dagen. Ibland får jag ta ett djupt andetag för att kunna tränga bort känslan.
Kikade på mitt test från testlagrets där jag kunde ana ett streck. Tog ett till nyss. Svårare att se något där. Jämförde dem och ett som jag tog för några dagar sedan (varför spara?) Och då kan jag ana något på det äldsta (det tog jag för jag anade ett streck på ett billiga-tester test). Inte kunnat se innan men nu visste jag typ vart jag skulle kolla. Kikade även på det från gravidkollen, som var blankt imorse. Det är något där. Man ska ju inte läsa av då tiden är ute men kanske är deras test lite segare med att visa något?
Kommer inte mensen (BIM/bim+1) innan onsdag så blir det ett cb plus. Kan ju vara så att jag har ländra cykel, vet ju inte hur lång den är så det än är tidigt? Vet inte när jag hade äl.
Du ska inte titta på testet efter tiden är ute eftersom pH-värdet i urinen kan göra att testet visar falskt positivt. Har hänt mig några gånger med lloyds test, och då var det inte bara något som gick att skymta utan tydligt rosa streck. Har själv kollat på gamla test men syns det något långt efter testtiden så ÄR det inte att lita på! Håller tummarna för dig:)
Fem dagar till bim o vill extra mkt denna månad då det är första gången min o killens föräldrar firar tillsammans o vill sååå gärna kunna ge dom en toppenjulklapp samtidigt o se bådas ansiktsuttryck...men är ganska säker på att mensen kommer så tror mer att mitt hjärta kommer krossas lite extra denna månad, kommer kännas extra tungt att mensen kommer denna månad, känns extra viktigt att plussa just denna månad..
Blä! De där strecken jag skymtat var spök. Spottings. Blod på pappret då jag var på toa nyss. :( molvärk i magen så är väl mensen gett mig illamående idag. Jaja. Bara en dag sen. Eller.. på bim. Beror på app.
Dags att lämna gruppen. Spottings på BIM+1 och idag kom mensen på bim+2. Jag som börjat tro på det där strecket jag fick på testet igår. :(
Jag testade och fick ett jättesvagt plus. Sen gick det ändå inte. :(
Nej vad tråkigt... Jag är också på BIM +2. Har inte testat än för jag vill inte bli besviken. Väntar hellre ut mensen.. Men dagarna går såååå sakta.
Kan vi inte ligga kvar i tråden tills vi får våra plus? eller skapa en annan tråd som inte är kopplad till just dec
Spottings igår. Mens idag. Men sparsam. Endast lite blod på pappret nyss, annars inget från kl 16. Aldrig varit så förut. Kommer mensen så forsar det (typ). Vad gör min kropp?
Det hade ju varit fantastiskt men känns ändå lite för bra för att vara sant. Blir nog ett test om någon dag. Mensen kanske är segstartad? Men jag ser också ett streck och stirrar på bilden flera gånger om dagen.
Kanske inte fattat att den är gravid än och därför du får som en liten mensliknande blödning. Inte alls så ovanligt tydligen. Kanske läge att ta ett nytt test om inte mensen kickar igång ordentligt..? Jag tyckte mig verkligen se ett streck på ditt från tl nämligen!
Känns mer som spök då det är så svagt trots BIM+1.. Fast det handlar väl om när ägget fäst också.
Aldrig sett spökstreck på de nya testlagretsgravtesten än så länge. Förutom ditt då, om det nu var det...
Har ni berättat för någon att ni planerar barn? Vi har berättat för några få men också sagt att vi inte tål frågor om det utan berättar när det tagit sig.