Inlägg från: Lilla Luna |Visa alla inlägg
  • Lilla Luna

BIM-DECEMBER

Jag vet att man inte ska testa på kvällen och inte innan BIM. Helt säker på att jag kunde hålla mig. Kom hem nyss och hade ont i bröstet, helt säker på att jag inte haft såhär innan vid mens. Rykte åt mig ett av gravidkollens tester och tog ett test fast jag sa till mig själv hela tiden att jag inte ska göra det. Vågar inte kolla på det nu... Innan det rosa lagt sig som färgar hela Stickan tyckte jag mig urskilja ett sträck. Dock inte i färg utan vitt i det rosa. Men så har mina äl-test sett ut ibland innan de torkat. Ska intala mig att det är negativt innan jag kollar igen. Har aldrig sett så på de andra gravtester jag tagit förut... Letade inte ens efter ett. Var mer att "se nu är det negativt så du kan vänta till BIM".

• Lilla Luna
    Ang82 skrev 2015-12-07 15:54:46 följande:

Ingen??

Jag har haft liknande denna månad. Innan mensen kom igång efter p-piller hade jag hemska magkramper. Antog att de höll i sig nu också men de kommer så sällan och är inte lika intensiva som då. Är mer som du beskriver, kan komma någon intensiv ibland. Hade en sån häromdagen. Kändes mindre roligt då jag var utomlands.
  • Lilla Luna

Tyckte mig skymta något, svagt svagt svagt. Knappt så man såg det. Gick att urskilja lättare om man höll testet mot ljuset. Men jag vet inte. Nu en bra stund senare är det fortfarande svårt att se något. Men alla andratest jag tagit har jag inte ens kunnat ana något. Så det är lite nytt. Men vågar inte hoppas än. Så svagt och så tidigt.

Symetrical skrev 2015-12-07 18:36:26 följande:

Nå..?

• Lilla Luna

Får tyvärr inte till det. Idag såg det dock blankt ut, samma test som fått ligga.

Symetrical skrev 2015-12-07 19:38:02 följande:

Spännande! Kan du inte lägga upp en bild på det?

• Lilla Luna

Gårdagens kvällstest ser nu negativt ut. Tog ett negativt idag också. Dock kväll. Varför gör jag så? Bim-4. Nu får jag lägga av!

• Lilla Luna

Mensvärk eller molvärk. Jag vet inte riktigt vad jag känner för värk. BIM-3 enligt app. Tror inte det tagit sig då jag inte ens vet om jag ägglossat alls.. så jobbigt att inte veta. Men tror på mens innan veckan är slut (om inte kroppen inte kommit igång ordentligt). Hade sex typ dagen innan, enligt app, älskar. Jaja. Vi satsar ju på en blir det så blir det. Så inga ordentliga försök och noll koll på äl.

• Lilla Luna

Jag blir så lycklig över alla plus! Tänk vad många som får ge en så fin julklapp till familj och vänner. :) i julas fick vi den julklappen av brorsan, så mysigt!

• Lilla Luna

BIM-1, vet inte vad jag känner. Brösten har slutat värka ibland men de kändes lite igår när sambon var där och greja, men vi får väl se hur det blir imorgon eller om den är sen. Kommer den inte imorgon blir det ett test på söndag, BIM+1. Hm.. Har inga förhoppningar.

• Lilla Luna

Bim idag. Ingen mens. Har typ känningar i mage och bröstet. Känns typ som svag mensvärk ibland. Skumt. Har inte känt av att jag ska ha mens förut. Men kan ju ha ändrats efter ppiller? Får vänta och se.

I skrivandes stund sköljde ett illamående över mig. Hm..

• Lilla Luna

Bim/bim+1 beroende på app. Vet dock inte hur lång cykel jag har. Dagens test: gravidkollen = blankt. Testlagrets = ser något men säkert spök.

Svar på tråden BIM-DECEMBER