BIM-DECEMBER
Välkomna alla nya! :D Kul att ni vill joina! Nu väntar några veckor innan man kan börja speja efter ägglossningen. Är det någon mer som ska prova CB digital denna månad? :)
Välkomna alla nya! :D Kul att ni vill joina! Nu väntar några veckor innan man kan börja speja efter ägglossningen. Är det någon mer som ska prova CB digital denna månad? :)
Så håller alla tummar att jag och även ni ska få ett plus till jul.. Någon som har tips på att minska risken för missfall ? Jag är under utredning och proverna visade inge konstigt alls .. ????
Jag har insett att jag får två chanser i december! :D Om det inte skulle ta sig första gången så har jag bim igen den 28e hehe. Och tar det sig inte då så kan jag ju i alla fall dricka på nyår. :P
Välkommen eid! Klart du får vara med :) jag lägger till dej på listan
Hej!
Får jag vara med här även om jag har BIM i slutet av november? Troligtvis 25:e, men novembergruppen kändes överfull! För mig och min sambo är det fjärde försöket för första barnet.
Har köpt CB ägglossningstester som jag ska börja med på söndag. Har inte provat det innan!
Hej tjejer! Okej om jag hoppar in här?
Har inte varit med i någon bim-tråd på länge nu men tänkte vara med här då december är den enda månaden jag har lyckats plussa på innan, dock gick det inte så bra men tänkte att det skulle gå bättre denna gång :) Har dessutom antagligen två chanser i dec.
Första bim: runt 2 dec (15e försöket, 10e efter x)
Andra bim: runt 28 dec (16e försöket, 11e efter x)
Heja oss!
Hoppar gärna in här och följer er andra :)
Får återkomma med datum på min ägglossning och mens... (Nyligen opererad) Min tid kommer väl också någon gång :) jäklar vad stressad man blir..... haha
Tänk när man har en bebis i famn! Ååå