BIM-DECEMBER
Här är en som precis har plussat! :)
Här är en som precis har plussat! :)
Tjejer ser ni?????? Eller lurar jag mig själv???
Tog ett test idag, vet inte vad jag tänkte med är ju bara på Bim -4 eller -6 beroende på vilken app jag kikar på men är äl +11
självklart var det negativt, ser ett svagt grått streck så fick spök, fastnar inte heller så kort.
Att man inte lär sig att vänta på mensen!
Man blir ju bara besviken annars! Suck!
Gårdagens kvällstest ser nu negativt ut. Tog ett negativt idag också. Dock kväll. Varför gör jag så? Bim-4. Nu får jag lägga av!
BIM idag tror jag, använde ej ältest då vi var på bröllopsresa en månad.
Ser det ut som det blivit en smekmånadsbebis??? =) =)
Ni som tar ÄL test, känner ni symtom vid positiva test vid tidpunkten för drt positiva testet eller efter?? Symtom så som molande värk, stickningar, illamående, söt sug etc
Ni kan ta bort mig från listan, fick mensen i fredags, gör allt jag kan för att inte bryta ihop här hemma.
Börjar bli nervös, kommer det någonsin gå vägen? Är det något fel?
Det borde tagit sig, fan så mycket har vi inte sexat sen man var unga
Jaja går inte göra mer än att bita ihop, försöker att inte vara bitter men det är fan svårt!
Funderar på om man ska prova rosenrot, munkpeppar eller bisolvon men man vill ju inte heller riskera att fucka ut allt.
Hoppas ni andra plussar snart!!! <3
Förstår hur du känner! Är inne på 7 försöket nu, skillnaden denna månaden jämfört med dem andra är att vi ligger i, varannan dag cirka 4-5 dagar efter mensens slut. Ska bli intressant å se om det blir någon ändring. Förut har det varit mer glest och mer inriktad på ÄL perioden, men är inte så säker på när jag har den så det är bara å köra. Har inte känt ÄL på ett tag men nu förra veckan kände jag lite mol å stickningar så vi får se.
Jag vet att det är skit svårt men deppa inte ihop, er (vår) tur kommer att komma! Håll ut och ha kul under tiden!
Stor kram till dig!! Usch vad vi kämpade för vår skrutt. 18 månader.....ge inte upp! Tillslut kommer plusset. Kram igen.
Sorry att jag tjatar, men är det inte något där..? Kan ju förvisso vara glaset som reflekteras också. Svårt att avskriva det helt...
Det är inte mitt test, utan längtar88. Hon tycker inte att det syns något, men envisa jag tycker ändå det. Hon borde dock vara på minst äl +12, så kanske borde varit tydligare by now isf..!?
Hej på er! Har haft främmande idag så det blev en sen uppdatering här men jaa jag ÄR faktiskt gravid!! :D
Tog både cb och testlagret och fick två fina plus. :) Hoppas det går vägen denna gång. Tack för all pepp tjejer<3