Inlägg från: glittersol |Visa alla inlägg
  • glittersol

BIM-DECEMBER

lengon skrev 2015-12-07 23:11:52 följande:

Här är en som precis har plussat! :)

Yaaaay!!!!!
  • glittersol
    Längtar88 skrev 2015-12-08 08:24:35 följande:

Tjejer ser ni?????? Eller lurar jag mig själv???

Oh tycker mig se något svagt!
  • glittersol

Tog ett test idag, vet inte vad jag tänkte med är ju bara på Bim -4 eller -6 beroende på vilken app jag kikar på men är äl +11

självklart var det negativt, ser ett svagt grått streck så fick spök, fastnar inte heller så kort.

Att man inte lär sig att vänta på mensen!

Man blir ju bara besviken annars! Suck!

• glittersol
    Lilla Luna skrev 2015-12-08 22:18:49 följande:

Gårdagens kvällstest ser nu negativt ut. Tog ett negativt idag också. Dock kväll. Varför gör jag så? Bim-4. Nu får jag lägga av!

Haha håller med! Gjorde precis samma sak idag!

Är också på bim -4 äl+11
  • glittersol
    happylife skrev 2015-12-09 07:38:03 följande:

BIM idag tror jag, använde ej ältest då vi var på bröllopsresa en månad.

Ser det ut som det blivit en smekmånadsbebis??? =) =)

Åh grattis grattis grattis!!!!!
  • glittersol
    My102 skrev 2015-12-09 20:46:18 följande:

Ni som tar ÄL test, känner ni symtom vid positiva test vid tidpunkten för drt positiva testet eller efter?? Symtom så som molande värk, stickningar, illamående, söt sug etc

Jag brukar snarare få symtomen innan och under men ibland märker jag inte mer än att jag får flytningarna.
  • glittersol

Ni kan ta bort mig från listan, fick mensen i fredags, gör allt jag kan för att inte bryta ihop här hemma.

Börjar bli nervös, kommer det någonsin gå vägen? Är det något fel?

Det borde tagit sig, fan så mycket har vi inte sexat sen man var unga

Jaja går inte göra mer än att bita ihop, försöker att inte vara bitter men det är fan svårt!

Funderar på om man ska prova rosenrot, munkpeppar eller bisolvon men man vill ju inte heller riskera att fucka ut allt.

Hoppas ni andra plussar snart!!! <3

• glittersol
    My102 skrev 2015-12-13 16:55:40 följande:

Förstår hur du känner! Är inne på 7 försöket nu, skillnaden denna månaden jämfört med dem andra är att vi ligger i, varannan dag cirka 4-5 dagar efter mensens slut. Ska bli intressant å se om det blir någon ändring. Förut har det varit mer glest och mer inriktad på ÄL perioden, men är inte så säker på när jag har den så det är bara å köra. Har inte känt ÄL på ett tag men nu förra veckan kände jag lite mol å stickningar så vi får se.

Jag vet att det är skit svårt men deppa inte ihop, er (vår) tur kommer att komma! Håll ut och ha kul under tiden!

Tack för pepp , det värmde! <3

Efter mensen kommer detta bli vart 6de försök.

Ja vår tur borde komma snart! Håller tummarna för er och för oss!
  • glittersol
    sabiina skrev 2015-12-13 20:10:39 följande:

Stor kram till dig!! Usch vad vi kämpade för vår skrutt. 18 månader.....ge inte upp! Tillslut kommer plusset. Kram igen.

Tusen tack!

Härligt att höra att ni fick en knodd tillslut! <3
  • glittersol
    Symetrical skrev 2015-12-15 19:40:50 följande:

Sorry att jag tjatar, men är det inte något där..? Kan ju förvisso vara glaset som reflekteras också. Svårt att avskriva det helt...

Hmm kanske kanske kanske ses ngt men svårt att veta om det är något där! När har du bim?
  • glittersol
    Symetrical skrev 2015-12-15 20:19:15 följande:

Det är inte mitt test, utan längtar88. Hon tycker inte att det syns något, men envisa jag tycker ändå det. Hon borde dock vara på minst äl +12, så kanske borde varit tydligare by now isf..!?

Aha!! Ja du svårt att veta, kan ju vart senare äl också. Men man får hålla tummarna
  • glittersol
    pannkakan87 skrev 2015-12-27 15:43:03 följande:

Hej på er! Har haft främmande idag så det blev en sen uppdatering här men jaa jag ÄR faktiskt gravid!! :D

Tog både cb och testlagret och fick två fina plus. :) Hoppas det går vägen denna gång. Tack för all pepp tjejer<3

Åh grattis grattis!!! <3
Svar på tråden BIM-DECEMBER