BF juli 2016
Idag var vi å kollade på bebis. Flyttades från 6 juli till 2 juli. Va så mysigt å se. Mina söner och min mans dotter följde med
Idag var vi å kollade på bebis. Flyttades från 6 juli till 2 juli. Va så mysigt å se. Mina söner och min mans dotter följde med
God fortsättning på nya året, hoppas detta blir glädjens år :)
Då har vi outat graviditeten för några av våra gemensamma vänner, förväntade oss lite frågor när jag inte drack någon alkohol igår haha.
Var en 2 månaders bebis på festen med som var så sött och go (även om hon var lite ledsen emellanåt) och vår son var ganska intresserad av henne men vågade inte riktigt gå nära.
Hade en mycket trevlig nyår och känns så skönt att man mår prima idag :)
Jag var hos BM i veckan och hon konstaterade att jag var en vecka bakåt. Alltså 8+2 men (10+2, de två veckor som är inräknade). Hon kunde inte se något hjärtljud på bebisen och antog att graviditeten har stannat upp. SKITTRÅKIGT!
Hon sa att jag skulle komma tillbaka en vecka senare och verkligen kolla det igen eftersom man kanske skulle kunna se något veckan därpå.
Jag är redan nu inställd på att jag har fått ett missfall men hoppas innerligt på att de hittar hjärtljud nästa vecka.
Någon som har varit med om liknande, hur gick det för er? Tacksam för svar.
Är i v 15 nu och längtar efter att få känna lite fladder och sparkar, en månad kvar till rul längtar så efter att få se räkan och se om det är en tjej som jag tror :)
Fick resultatet från KUB idag, 1:20000 på både downs och trisomi 18 och 21. Det känns bra.
Sedan är Rul bokat till 5 februari och de ville även göra ett tillväxtultraljud i v 32 då våra grabbar var ganska små när de kom.
Jag fattar inte varför jag inte kan få
Jag ska inte tillbaka till BM förrän 24/3. Det blir nog först då vi får lyssna på hjärtat...
Brukar det bli såhär långt emellan besöken om man fått barn förut?
Tycker att min BM verkar ganska avvisande...
Alltså någon annan som har problem med att boka tid för RUL?? Jag ringer varje dag men alla samtalstider är slut hela tiden! Blir galen!
Nu har vi varit på inskrivning (är i v. 11+5, lite sent..?).
Fick bokat rul till 22/2, längtar såååå mycket!! Så nu är det 5 långa veckors väntan tills vi får se lilla bebis :) och lite glukosbelastning innan dess.. Någon annan som gjort det?
Vad innebär glukosbelastning som ni skrivit om här? :) förstår att det är nåt med sockret, men är det inför graviddiabetes och så? Några speciella orsaker att göra det? :)