Inlägg från: Karniia |Visa alla inlägg
  • Karniia

BF juli 2016

Hej! 

Jag vill också vara med här! 

Plussade idag på BIM-6 så det är fortfarande väldigt tidigt. Tredje barnet BF 19 juli. Helt oplanerat och var inte säker på hur maken skulle ställa sig till det när jag berättade men det verkar som att den lill* får stanna. Om den nu bestämmer sig för att göra det. Drömmer

• Karniia
    Maya03 skrev 2015-11-09 08:39:00 följande:

Hej alla! Går gärna med här:) Jag plussade igår med bf 11 juli, är fortfarande i chock, var inte planerat alls.har två barn sen tidigare på 1 o 3 år. Är 28 år o bor i Blekinge! Anledningen att jag testade var att jag blivit ständigt kissnödig o mensen va sen! Gasig i magen o molvärk. Ser att det är fler än jag som nojar över mf, har haft ett tidigare så tanken är alltid med en.. Men är det meningen så är det, försöker tänka så!

Vad kul med en till oplanerad trea.

Jag är lite orolig över hur det ska gå med tre stycken. Du har inga såna funderingar?
  • Karniia
    Maya03 skrev 2015-11-09 08:57:51 följande:

Jodå!jag är skitskraj! vi har fullt upp o lite till med två småbarn så visst delar jag den oron..Men jag tror man fixar mer än man tror,hoppas jag ;)Hur gamla är dina två?

Har en på fem och en på tre och trodde jag var klar med det här med bebisar. Ja jag hoppas du har rätt. Min man är dock skeptisk till alltihop men inte omöjlig som det verkar. Nr oroar sig mest för praktiska saker medan jag tror att det mesta löser sig. dock sa han från början att han bara ville ha ett barn men där satte jag som ensambarn ner foten. Så vi kompromissade och skaffade två. Den här hoppsan känns lite som en bomb.
  • Karniia

Jag tar mig friheten att börja med en BF-lista så blir det lite lättare att hålla koll på de som är här. :) 

{#emotions_dlg.flower} BF-Lista {#emotions_dlg.flower}

20/7
    Karniia - tredje barnet

• Karniia

Blev något fel på inlägget. Obestämd

{#emotions_dlg.flower} BF-Lista {#emotions_dlg.flower}

20/7
    Karniia - tredje barnet

• Karniia
    Unepetitfluer skrev 2015-11-09 10:39:26 följande:

Vi kanske kan starta en ny tråd "bf-listan juli 2016" och länka till den i ts?

Bra idé!
  • Karniia
    Flyttar mig själv till det datum som FL säger att jag har BF istället och lägger in annacnummertre

BF-Lista

13/7 

Anonym föräldraledig - andra barnet

17/7

Theta - andra barnet 

Halo83- tredje barnet ( + en bonus)

18/7

Millan1984- andra barnet

19/7
    Karniia - tredje barnet

20/7
    annacnummertre - tredje barnet
  • Karniia
    springa skrev 2015-11-09 13:13:39 följande:
    Bra idé! Du får gärna fixa om du har tid :) 
    Unepetitfluer skrev 2015-11-09 10:57:56 följande:

Tänkte jag skulle börja äta folsyra nu, bättre sent än aldrig..Vilka vitaminer tar ni? Jag funderar på aco gravid, men kanske finns bättre alternativ?

Jag äter apotekets "gravid" tillskott. Har massa folsyra och annat viktigt man kan behöva extra av. 
    Jag kan lägga upp en sån lista. Återkommer med länk. :) 
Svar på tråden BF juli 2016