Inlägg från: Karniia |Visa alla inlägg
  • Karniia

BF juli 2016

Theta skrev 2015-11-10 21:05:58 följande:
    Jag är gärna med i en fb grupp om någon vill starta Fast då gärna jävligt hemlig
    Jag kan starta en, men jag tror att jag måste ha en mailadress eller något att lägga till på en gång. Någon som vill pm:a en mailadress? 

Jag är också hemlig!
  • Karniia
    Theta skrev 2015-11-10 21:36:36 följande:
    Kan du lägga till mig här? Du var privat så jag kunde inte skicka pm till dig
    Nu då? Jag vet inte hur man lägger till men jag "öppnade" profilen. :)
  • Karniia
    Körsbärsblomma skrev 2015-11-10 22:09:48 följande:
    Välkommen! Samma BF som mig.
    Hur lägger man till i listan eller vill någon vänlig själ hjälpa mig?
    BF 11juli

Har idag haft den värsta dagen av trötthet hittills. Kl 19 var jag redo att lägga mig, dock inte min dotter. Fy så kämpig denna kväll blev...zzzzz:)
    Jag kan fixa. vilket barn i ordningen? 
  • Karniia
    Bjoork skrev 2015-11-10 22:24:25 följande:

Jag har fixat en grupp till alla som har BF juli 2016. Helt hemlig! :)

Jag lyckades också få till en grupp, så då har vi två då ^_^
  • Karniia

För att kunna bjudas in i hemliga grupper så behövs en mailadress till personen om man inte är vänner sen innan. Ett pm med mailadressen är allt som behövs.

• Karniia
    Bjoork skrev 2015-11-10 22:38:06 följande:
    Men vi kan använda din då :) kan du lägga till mig?
    Absolut. som jag skrev ovan, tror jag behöver din e-post för att lägga till i en hemlig grupp eftersom vi inte är vänner på facebook.
  • Karniia
    Bjoork skrev 2015-11-10 22:45:55 följande:
    Skickade precis ett meddelande till dig med mailen :)
    det ska ha gått ut en inbjudan via mail till den mailadressen. Kanske skräpposten om den inte kommit än?
  • Karniia
    Eemmmmaa86 skrev 2015-11-11 07:19:24 följande:

Vill också gärna vara med i en fb grupp.. :)

Skicka mig din email i ett pm så lägger jag till dig
  • Karniia
    ineedcoffee skrev 2015-11-11 07:35:16 följande:

Vill också gärna vara med i fb-gruppen:)

Hur var de man skulle göra?

Släng iväg ett pm till mig med din email. vågar inte ha gruppen synlig ö.
  • Karniia
    Väntande skrev 2015-11-11 08:17:13 följande:

Panik! Ska iväg på kurs som pågår hela dagen om typ en timma och jag kan inte sluta grina!!! Imorse vaknade jag å kände mig lite konstig, å så blev mitt barn ledsen över att h*n trodde det fanns annan frukost hemma, då sprack det för mig! Har bölat den senaste timmen sen dess ... Det känns som när man blivit lämnad av någon, men jag kan inte få min kropp å fatta att allt är okej, grinar bara ännu mer då.

Någon annan som har lite svårt med hormoner eller vad det kan va? Känner mig förstörd ...

Ja jag blir ju inte ledsen men förbannat jävla arg och börjar tycka väldigt illa om min man. Jag är väldigt känslig för hormonpåverkan.
  • Karniia
    springa skrev 2015-11-11 08:26:49 följande:

Jo jag känner igen mig. Imorse bokstavligen vaknade jag och låg och tänkte på en kris jag och min man hade för typ 3,5 år sedan och kände typ samma uppgivenhet trots vi haft världens underbaraste relation sen dess. 

Superskumt!

Ett tips om man känner sig orolig/har ångest är att ta magnesiumtillskott. Jag har (även när jag inte är gravid) vaknat varje morgon med en ångestkänsla i kroppen men sen jag började ta magnesium på daglig basis så vaknar jag pigg och glad. Ungefär 90% har magensiumbrist så värt att prova.  
  • Karniia
    Körsbärsblomma skrev 2015-11-11 09:26:11 följande:
    Om det går vägen så blir det vårt andra barn med BF 11juli. Tack!!
    Om du vill bli tillagd i fb-gruppen så skicka mig din emailadress i ett PM.  
    Det är helt frivilligt och du behöver så klart inte.  
  • Karniia

För er som önskar vara med i FB-gruppen för oss med BF i juli 2016 så är det bara att skicka mig era emailadresser i ett pm här på FL så lägger jag till er.  

• Karniia
    pirrigt skrev 2015-11-11 12:14:34 följande:

är gärna med men vet ej hur man skickar pm på denna sida

Jag skickade ett till dig, så du behöver bara svara på det med din mail. :)
  • Karniia
    pirrigt och spännande skrev 2015-11-11 12:20:36 följande:

Fick inget mail men min mailadress blev nog fel den är [email protected] Tack!

Skickat inbjudan.
  • Karniia
    Anonym (Loppan) skrev 2015-11-11 16:44:25 följande:

Hej på er!

Har äntligen plussat efter ivf!

Jag är gärna med i fb-gruppen såvida det inte syns för mina vänner på fb att jag är med :)

Nej det gör det inte, men det är därför det är så svårt att lägga till folk.

Pm:a mig din mailadress

och grattis!
  • Karniia
    Väntande skrev 2015-11-12 08:06:42 följande:

Vad spännande när vi är flera som väntar på vul! Jag fick tid den 18/11. Det var länge sedan jag hade kontakt med kvinnokliniken så dom var lite på om varför jag skulle få göra ett vul där ... Hade väl varit fördelaktigt om jag bokat på en privat klinik istället, men jag fick så dåligt bemötande av dom när mitt ma konstaterades så dit vill jag aldrig någonsin tillbaka!

Nu håller vi tummarna!

Av vilken anledning fick du VUL? Jag skulle också vilja ha ett nämligen. och något privat ställe ligger så långt bort. 
  • Karniia
    Väntande skrev 2015-11-12 15:03:29 följande:

Jag gick igenom 3-4 missfall 2014 och ett ma, när ma hade konstaterats så lovade min läkare mig att jag skulle få göra vul för att konstatera hjärtljud i kommande graviditeter. Snäll och bra läkare helt enkelt!

Man KAN få ett vul om man gör en fuling och säger att man inte vet om man ska behålla det och är osäker på graviditetsvecka ... Om man är fullständigt desperat, haha!

Så desperat var jag med andra. Och kommer säkerligen säga samma sak igen. Ingen omöjlighet egentligen eftersom denna inte alls är planerad.
  • Karniia
    dundernina skrev 2015-11-12 17:26:12 följande:
    Jag ringde bara min gynekolog och boka tid. Ingen förklaring behövdes. Har du provat?
    Jag har inge gyn som är "min gyn" så jag vet inte riktigt vart jag skulle ringa? Är det inom landstinget då eller är det privat du ringt?
  • Karniia
    Louise901090 skrev 2015-11-13 01:43:39 följande:

Plussade på stickan den 11/11 och det är min första graviditet! Räknade lite snabbt och får BF till 15 juli 2016..

Jag är totalt livrädd för varenda liten spänning eller vadsomhelst i magen och tror det är ett missfall på g.. skulle behöva hjälp och råd <3

Om du vill vara med i vår Facebook-grupp (Mer aktivt där) så skicka mig ett pm med din email-adress.
Svar på tråden BF juli 2016