BF juli 2016
Jag är också hemlig!
Jag har fixat en grupp till alla som har BF juli 2016. Helt hemlig! :)
För att kunna bjudas in i hemliga grupper så behövs en mailadress till personen om man inte är vänner sen innan. Ett pm med mailadressen är allt som behövs.
Vill också gärna vara med i en fb grupp.. :)
Vill också gärna vara med i fb-gruppen:)
Hur var de man skulle göra?
Panik! Ska iväg på kurs som pågår hela dagen om typ en timma och jag kan inte sluta grina!!! Imorse vaknade jag å kände mig lite konstig, å så blev mitt barn ledsen över att h*n trodde det fanns annan frukost hemma, då sprack det för mig! Har bölat den senaste timmen sen dess ... Det känns som när man blivit lämnad av någon, men jag kan inte få min kropp å fatta att allt är okej, grinar bara ännu mer då.
Någon annan som har lite svårt med hormoner eller vad det kan va? Känner mig förstörd ...
Jo jag känner igen mig. Imorse bokstavligen vaknade jag och låg och tänkte på en kris jag och min man hade för typ 3,5 år sedan och kände typ samma uppgivenhet trots vi haft världens underbaraste relation sen dess.
Superskumt!
För er som önskar vara med i FB-gruppen för oss med BF i juli 2016 så är det bara att skicka mig era emailadresser i ett pm här på FL så lägger jag till er.
är gärna med men vet ej hur man skickar pm på denna sida
Fick inget mail men min mailadress blev nog fel den är [email protected] Tack!
Hej på er!
Har äntligen plussat efter ivf!
Jag är gärna med i fb-gruppen såvida det inte syns för mina vänner på fb att jag är med :)
Vad spännande när vi är flera som väntar på vul! Jag fick tid den 18/11. Det var länge sedan jag hade kontakt med kvinnokliniken så dom var lite på om varför jag skulle få göra ett vul där ... Hade väl varit fördelaktigt om jag bokat på en privat klinik istället, men jag fick så dåligt bemötande av dom när mitt ma konstaterades så dit vill jag aldrig någonsin tillbaka!
Nu håller vi tummarna!
Jag gick igenom 3-4 missfall 2014 och ett ma, när ma hade konstaterats så lovade min läkare mig att jag skulle få göra vul för att konstatera hjärtljud i kommande graviditeter. Snäll och bra läkare helt enkelt!
Man KAN få ett vul om man gör en fuling och säger att man inte vet om man ska behålla det och är osäker på graviditetsvecka ... Om man är fullständigt desperat, haha!
Plussade på stickan den 11/11 och det är min första graviditet! Räknade lite snabbt och får BF till 15 juli 2016..
Jag är totalt livrädd för varenda liten spänning eller vadsomhelst i magen och tror det är ett missfall på g.. skulle behöva hjälp och råd <3