Fler som håller på att få mf just nu?
Idag har jag blivit skrapad så nu kanske man kan få gå vidare efter missfallet o börja försöka igen!
Idag har jag blivit skrapad så nu kanske man kan få gå vidare efter missfallet o börja försöka igen!
Vad tråkigt att du behövde göra det iaf. :( Ja nu är det bara att se framåt. Nu börjar jag äntligen må bättre men känslorna verkar slå tillbaka istället. Känner mig ledsen men som tur väl nu när jag orkar så kan jag fokusera på att göra saker som behövs göra istället.
Äl kommer ganska snabbt tillbaka. Jag hade mens en gång o äl sen gravid igen månaden efter så det går fort. Nu fick jag ju mf den gången med men det kommer gå bra för dig.
Hej, hur går det för dig? Hur mår du? Jag har inte varit inne på ett tag. Jag går o väntar fortfarande på äl eller mens. Jag började jobba igen igår och det känns lite tufft men livet går väl vidare
Hej, TS här. Beklagar alla som håller på att få missfall just nu. Jag tänkte bara berätta att jag fick mens idag, första sen mitt missfall. Mensen kom på dag 28, alltså exakt fyra veckor efter att jag började blöda missfall. Blev så glad i förrgår när jag förstod att den var på väg. Jag har inte märkt av nån äl denna månad heller och det har jag inte gjort vid mina två missfall heller så nu känns det skönt att få starta från scratch.
Idag kännet jag mig lite nere. Vet inte alls vart kroppen står efter missfallet, en månad sen nu. Ingen glad gubbe på äl test än
Vi har alltså inte berättat för någon att vi väntade barn vilket nu känns både skönt och jobbigt.
Orkide - tack för dina varma ord! Betydde jättemycket att läsa just nu. Känns som att man har flera badkar med tårar som vill ut.
Hoppas det går vägen för er denna gång! Håller tummarna.
Hur går det för er? Jag har avverkat både bebisträffar och barndop och det har faktiskt gått över förväntan. Jag är nog i acceptansfasen nu såhär en vecka efter missfallet. Berättade för mina föräldrar ikväll och blev såklart ledsen men det är redan liite lättare att hantera och nu har jag börjat med ägglossningstest igen (har slutat blöda) för att få koll på kroppen igen. Jobbigt att inte veta när man har haft stenkoll förut. Hoppas ni får fina jular!
God Jul önskar jag Er! Nu hoppas jag att vi alla ska få våra önskade plus.
Idag kom mensen. Den som inte fick komma. Första efter missfallet
Här är det varken äl eller mens på g :/ Börjar bli segt nu, denna väntan. Gott nytt år alla! Nästa år är det vårt år