Fan fan fan
Allt va så bra, men så lämnade du mig utan ett ord eller en förklaring.
Varför??
Jävla droger!!
Hur fan kan jag bli dumpad av en knarkare, fattar du hur värdelös jag är om inte ens han vill ha mig!!! :(
Allt va så bra, men så lämnade du mig utan ett ord eller en förklaring.
Varför??
Jävla droger!!
Hur fan kan jag bli dumpad av en knarkare, fattar du hur värdelös jag är om inte ens han vill ha mig!!! :(
[quote=75953543][quote-nick]Charlotte M skrev 2015-11-03 07:47:12 följande:[/quote-nick]Hej igen
Jag kan tyvärr inte bedöma någonting när jag inte känner killen/mannen och jag är uppriktigt ledsen att inte kunna ge dig bättre råd men jag känner inte killen och det vore fel och sitta och ge dig förhoppningar utan någon som helst grund att stå på.(För min del alltså). Vad jag kan säga är att det finns drogberoende som tagit sig ur missbruket och då är ett stöd av omgivningen av enorm betydelse, självklart är det till syvende och sist upp till missbrukaren själv som resultatet hänger på, men stöd från sin närmaste omgivning är av oerhörd betydelse, lika stor som den professionella hjälp han förhoppningsvis söker sig till.
Vad du kan göra om han hör av sig är att försöka få honom till att söka hjälp av utbildad personal, detta är inget du fixar ts, han måste få hjälp av folk som har erfarenhet och kunskap och då kan du vara ett stöd, när han skall söka stöd. Om du förstår.
Hoppas verkligen att du/ni på ett eller annat sätt löser detta.
Mvh C[/
Jag känner mig ibland som en hemsk människa för att jag inte orkar, orkar inte jaga honom, hjälpa honom in på behandlingshem, har ju redan gjort det och han försvan.
Känner lite att jag oxå är viktig fastän han är sjuk :(
När ska jag få komma först?
Som att det inte kunde bli värre.
Fick reda på nu att jag är gravid med hans barn och att han gått tillbaka till sitt ex och friat till henne.
Asså jag vill bara dööööö
Som att det inte kunde bli värre.
Fick reda på nu att jag är gravid med hans barn och att han gått tillbaka till sitt ex och friat till henne.
Asså jag vill bara dööööö
Hur långt gången är du? Vilken jävla skitstövel. Hur fick du reda på det där om honom?
"Om inte ens en knarkare vill ha dig".
Du talar som du hade låga tankar om dig själv.
I själva verket är det precis tvärtom.
Om till och med en knarkare hade velat ha dig, så skulle du vara något alldeles utöver det vanliga. Det tror jag faktiskt att du är. Men om man tror att en knarkare ska välja kärleken före drogerna, så måste man ha enormt höga tankar om sig själv.
Det går inte att jämföra sig eller tävla mot droger, tyvärr.
Om jag vore du hade jag nog skickat över det där SMSet till hans nya. Så får hon se vad han skriver om henne också. Rätt ska va rätt liksom, fast utan nån mer pajkastning.
"Om inte ens en knarkare vill ha dig".
Du talar som du hade låga tankar om dig själv.
I själva verket är det precis tvärtom.
Om till och med en knarkare hade velat ha dig, så skulle du vara något alldeles utöver det vanliga. Det tror jag faktiskt att du är. Men om man tror att en knarkare ska välja kärleken före drogerna, så måste man ha enormt höga tankar om sig själv.
Det går inte att jämföra sig eller tävla mot droger, tyvärr.
Om jag vore du hade jag nog skickat över det där SMSet till hans nya. Så får hon se vad han skriver om henne också. Rätt ska va rätt liksom, fast utan nån mer pajkastning.
Ja
Helt otroligt att en knarkare (som du kallar honom) inte bara har en utan 2 kvinnor som trånar efter honom.
Vad är så speciellt med denna mannen?
Att han ska ha friat till sitt ex vet du ju ingenting om, kan vara när han var påtänd alternativt påhitt från exet.
Men att han avvikit från behandling gör att du ändå måste lämna förhållandet.
Jag gjorde det!!!
Nu bryter la helvetet löst.
Bra gjort! Spela ut honom bara, försöka duger iaf. Hur gick det?
Han skickade ett svar på det hon hade skickat, för det vidarebefordrade jag till honom.
Hans svar blev - det där är inte saaaaant, helvete!!
Efter det har jag inte hört ett skit.
Har blockat hans brud så jag får inga mer obehagliga sms.
Gjorde mig inte förtjänt av dom påhoppen från henne.
Har inte vart något annat än snäll.
Så om jag får gissa vilt så har han stuckigt från henne och sitter hemma hos någon och röker på så att han ska slippa ångesten.
Så hon kom med påhopp på dig, vad skrev hon innan du blockade henne? Bra att du inte var för snäll nu igen iaf. Hur ska du göra ang graviditeten förresten?
Låter som han o den där tjejen passar bra ihop då. O framöver fokuserar du på att hitta en bra psykolog som hjälper dig förbättra självförtroendet o må bra.
Så hoppas jag också att du lärt dig hålla dig borta från knarkare som kärlekspartner i fortsättningen. Du ska inte vara hans vän, du ska inte vara nånting för honom. Nästa kille ska vara nån som gör nåt för DIG.
Men som sagt var, jag vet ju inte om du är självdestruktiv eller nåt.
Det du skrev nu ska jag gå in å läsa varje gång jag känner saknad efter honom.
TACK
Ja då har man legat på sjukhus i tre dagar, missfall är det men det kanske sitter i äggledaren. Fick åka hem tillslut och skulle komma in så fort det gjorde ondare eller om jag började blöda.
Skickade till exet vad som hände och han sa att han gärna hade vart där men han va för påtänd för att göra något alls. Efter det inget.
Kändes verkligen som att en lampa tändes, en knarkare väljer ALLTID knarket först. Oavsett om den han älskar ligger på sjukhus.
Jag raderade hans nr och insåg att han inte är samma som jag en gång träffade, den jag blev kär i är död.
Ja det var ju väntat, med honom alltså. Ägna dig åt dig själv nu, o försök framöver träffa en normal hygglig kille utan knark o psykiska problem. Hoppas på det iaf.