Inlägg från: Anonym (Bara gör det) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Bara gör det)

Fan fan fan

Om han hör av sig igen så säger du bara NEJ, jag vill inte mer. Står upp för dig själv liksom ! O arbetar aktivt på att glömma honom, genom t ex fritidsintressen eller bara dejta nån annan.

Som nån annan skrev, varför ens vilja vara tillsammans med en knarkare? Eller om du medvetet söker dig till destruktiva individer, då borde du jobba på det.

• Anonym (Bara gör det)
    Anonym (:() skrev 2015-11-02 16:14:41 följande:

Det är inte riktigt så enkelt.

När du har en person som sitter och gråter framför dig, säger att suget gör dig till jävulen själv.

Då vill man inte bara lämna och säg klara dig själv.

Men nej jag vill inte vara ihop med någon som knarkar, jag vill att han fan kämpar för en gång skull i sitt liv.

Förstår mycket väl att du inte har det lätt. Usch! Men samtidigt sitter han inte framför dig nu o du slipper se honom gråta. Går han nåt avvänjningsprogram, villig att ens försöka? Fast ajja det spelar ju ingen roll nu längre.

Tror inte för ett ögonblick på att du är värdelös, utan godhjärtad o empatisk! Kanske lite för mycket för ditt eget bästa t o m. Risken är också att han plötsligt kommer tillbaka (när det passar honom), o börjar spela på dina känslor igen. Då gäller det att tänka på, som andra skrivit, att det är drogen som styr hans beteende gentemot dig (eller han låter den styra).
  • Anonym (Bara gör det)
    Anonym (:() skrev 2015-11-03 22:44:02 följande:

Som att det inte kunde bli värre.

Fick reda på nu att jag är gravid med hans barn och att han gått tillbaka till sitt ex och friat till henne.

Asså jag vill bara dööööö

Hur långt gången är du? Vilken jävla skitstövel. Hur fick du reda på det där om honom?
  • Anonym (Bara gör det)

Om jag vore du hade jag nog skickat över det där SMSet till hans nya. Så får hon se vad han skriver om henne också. Rätt ska va rätt liksom, fast utan nån mer pajkastning.

• Anonym (Bara gör det)
    Anonym (:() skrev 2015-11-04 14:27:38 följande:

Jag gjorde det!!!

Nu bryter la helvetet löst.

Bra gjort! Spela ut honom bara, försöka duger iaf. Hur gick det?
  • Anonym (Bara gör det)
    Anonym (:() skrev 2015-11-04 22:07:16 följande:

Han skickade ett svar på det hon hade skickat, för det vidarebefordrade jag till honom.

Hans svar blev - det där är inte saaaaant, helvete!!

Efter det har jag inte hört ett skit.

Har blockat hans brud så jag får inga mer obehagliga sms.

Gjorde mig inte förtjänt av dom påhoppen från henne.

Har inte vart något annat än snäll.

Så om jag får gissa vilt så har han stuckigt från henne och sitter hemma hos någon och röker på så att han ska slippa ångesten.

Så hon kom med påhopp på dig, vad skrev hon innan du blockade henne? Bra att du inte var för snäll nu igen iaf. Hur ska du göra ang graviditeten förresten?
  • Anonym (Bara gör det)

Låter som han o den där tjejen passar bra ihop då. O framöver fokuserar du på att hitta en bra psykolog som hjälper dig förbättra självförtroendet o må bra.

Så hoppas jag också att du lärt dig hålla dig borta från knarkare som kärlekspartner i fortsättningen. Du ska inte vara hans vän, du ska inte vara nånting för honom. Nästa kille ska vara nån som gör nåt för DIG.

Men som sagt var, jag vet ju inte om du är självdestruktiv eller nåt.

• Anonym (Bara gör det)

Ja det var ju väntat, med honom alltså. Ägna dig åt dig själv nu, o försök framöver träffa en normal hygglig kille utan knark o psykiska problem. Hoppas på det iaf.

Svar på tråden Fan fan fan